در حاشیه اکران مردمی «زادبوم»|بهرام رادان: مردم درباره توقیف طولانی مدت این فیلم قضاوت خواهند کرد

20 August 2017 - 09:03

مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «زادبوم» ساخته ابوالحسن داوودی شنبه شب با حضور بهرام رادان در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. استقبال علاقه‌مندان به بهرام رادان باعث شد که ظرفیت سالن‌های ۳ و ۴ پردیس ملت ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی تکمیل شود. بهرام رادان در این مراسم با انتقاد از عملکرد مدیران حوزه هنری درباره تحریم‌ فیلم‌های سینمایی، از مردم درخواست کرد که به حمایت از سینمای مستقل ادامه دهند تا تشکیلاتی که سعی دارد میان مردم و فیلم‌های مستقل قرار بگیرد، پیروز نشود.

پیش از ورود رادان بسیاری از طرفدارانش در محوطه پردیس ملت منتظر حضور او بودند و با ورود رادان به پردیس سینمایی ملت، بسیاری از طرفداران بهرام رادان با هجوم به سمت او باعث شدند که روند حرکتی این بازیگر به سمت سالن‌های سینمایی به کندی انجام شود.

با نزدیک شدن به آغاز نمایش فیلم «زادبوم»، بهرام رادان با تشکر از حضور مردم، ضمن تبریک روز عکاس گفت:

فیلم «زادبوم» در سال ۸۷ و طی یک پروسه عجیب ساخته شد و امروز با گذشت چندین سال و بدون حذف هیچ پلانی این فیلم در سینماها به نمایش درآمده است. توقیف فیلم‌های سینمایی برای من موضوعی بسیار آشنایی است. زمانی که من در فیلم «سنتوری» بازی کردم، این فیلم تنها چند روز قبل از اکران عمومی، توقیف شد و به صورت غیر قانونی نسخه ویدیویی آن به خانه‌های بسیاری از مردم راه یافت. امروز شما فیلم «زادبوم» را می‌بینید و قضاوت خواهید کرد آیا این فیلم استحقاق این را داشته که این همه سال توقیف شود یا خیر؟

رادان در رابطه با تحریم فیلم «زادبوم» از سوی حوزه هنری ادامه داد:

با آغاز اکران «زادبوم»، این فیلم سینمایی با تحریم حوزه هنری مواجه شد. حوزه هنری تشکیلاتی است که بر حسب سلیقه خود تصمیم می‌گیرد که چه فیلمی را اکران کند و چه فیلمی را نمایش ندهد! امروز در بسیاری از شهرستان‌ها تنها یک سالن سینمایی وجود دارد که آن متعلق به حوزه هنری است و بسیاری از مردم با تحریم یک فیلم سینمایی، از تماشای فیلم‌ها محروم می‌شوند. تا به امروز هیچ کسی نتوانسته راه حلی برای این دعوا پیدا کند، اما امیدوارم مسئولین حوزه هنری کمی به عقل و شعور مخاطب احترام بگذارند و فیلم‌ها را زود قضاوت نکنند.

بهرام رادان در پایان تاکید کرد:

امیدوارم مردم به حمایت از سینمای مستقل ادامه دهند و نگذارند سازمان‌هایی که می‌خواهند بین سینمای مستقل و مخاطب قرار گیرند، پیروز شوند.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.