روایت واقعی از ماموریت یک بازرس CIA در فیلم American Made

20 August 2017 - 14:00

استودیو Universal Pictures ویدیو کوتاهی مربوط به فیلم American Made را انتشار کرده است. ماجرای این فیلم بر اساس داستانی واقعی از خلبانی است که در CIA کار میکرده، این فیلم با همکاری کارگردان و ستاره فیلم Edge of Tomorrow یعنی داوگ لیمان (Doug Liman) و تام کروز (Tom Cruise) ساخته شده است. این فیلم در ۷ مهر (۲۹ سپتامبر) اکران می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان فیلم American Made  براساس داستانی واقعی از بری سیل ‌ (Barry Seal) است، شخصی که هم خلابان بود و هم کلاهبرداری می‌کرد، او به علت خلاف‌هایی که مرتکب شده بود توسط پلیس دستگیر شد و به مدت ۱۰ سال به زندان رفت و بعد از آن به‌ CIA پیوست و یکی از بزرگ‌ترین ماموریت‌های تاریخ آمریکا را بر‌عهده گرفت.

در فیلم American Made دامهال گلیسون (Domhnall Gleeson)، سارا رایت (Sarah Wright)، ای راجر میشل (E. Roger Mitchell)، جسی پلمونس (Jesse Plemons)، آلهاندرو ادا (Alejandro Edda)، بنیتو مارتینز (Benito Martinez)، کلب لندری جونز (Caleb Landry Jones) و جایما میز (Jayma Mays) نقش‌آفرینی می‌کنند.

تهیه کنندگان فیلم American Made عبارت‌اند از: برایان گریزر (Brian Grazer) از کمپانی Imagine Entertainment، برایان الیور (Brian Oliver) و تایلر تامپسون (Tyler Thompson) از کمپانی Cross Creek Pictures، داوگ دیویسون (Doug Davison) و کیم راث (Kim Roth) از کمپانی Quadrant Pictures.

قرار شده بعد از ساخت فیلم American Made کروز برای ایفای‌ نقش و لیمان برای کارگردانی عنوان Live Die Repeat and Repeat (که دنباله‌ فیلم Edge of Tomorrow)، مشغول به کار شوند، همچنین انتظار می‌رود امیلی بلانت (Emily Blunt) نیز برای بازی در فیلم Live Die Repeat and Repeat مجددا بازگردد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.