Wonder Woman، توانست پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی در آمریکا شود

21 August 2017 - 22:55

فیلم Wonder Woman سرانجام توانست به پرفروش‌ترین فیلم ابر‌قهرمانی باکس‌آفیس در کشور خودش تبدیل شود. پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردانی این فیلم را برعهده داشت، فیلمی که فراتر از انتظارات ظاهر شد و هم نظر منتقدان را جذب کرد و هم توانست فروش‌ خوبی را تجربه کند. این فیلم اولین فیلم‌ ابرقهرمانانه‌ای بود که نقش اول آن یک زن بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Wonder Woman اولین فیلم دنیای DC بود که توانست رضایت Rotten Tomatoes را از آن خود کند، و همچنین توانست بیش‌ترین فروش داخلی را در بین تمام فیلم‌های DC داشته باشد و حتی بیش‌ترین فروش جهانی بعد از فیلم Batman V Superman را در دنیای DC از آن خود کند. موفقیت فوق‌العاده فیلم Wonder Woman چه در داخل آمریکا چه در دنیا باعث شد که این فیلم به پر‌فروش‌ترین فیلمی‌ تبدیل شود که یک زن آن را کارگردانی کرده است و با این حساب جنکینز توانست از فیلیدا لوید (Phyllida Lloyd) و جنیفر یو نلسون (Jennifer Yuh Nelson) که به ترتیب فیلم‌های Mamma Mia و Kung Fu Panda 2 را ساختند، پیشی بگیرد.

فیلم Wonder Woman توانست در مهد خودش تا اوایل این ماه بیش‌از ۴۰۰ ملیون دلار فروش داشته باشد (تنها فیلمی که در تابستان به این حد موفق عمل کرد) و نیز توانست به فروش جهانی ۸۰۰ ملیون دلار تا آخر این هفته برسد. بیش‌از نیمی از فروش این فیلم در آمریکا بود و مقدار دقیق فروش آن ۴۰۴ ملیون دلار است، در‌حالی که فروش جهانی این فیلم دقیقا برابر ۸۰۰ ملیون دلار شد. Box Office Mojo اعلام کرد که این مقدار فروش داخلی فیلم Wonder Woman باعث شد که این فیلم به پر‌فروش‌ترین فیلم داخل آمریکا تبدیل شود، تا قبل آن رکورد دست فیلم Spider-Man بود که توسط سم ریمی (Sam Raimi) کارگردانی شده بود و توانسته بود به فروش داخلی ۴۰۳.۷ ملیون دلار دست یابد.

این رکورد فیلم Wonder Woman به این معنا است که توانسته از تمام فیلم‌های ابر‌قهرمانی همچون Batman (با فروش ۲۵۱ ملیون دلار)، Big Hero 6 (۲۲۲ ملیون دلار)، Iron Man (با فروش ۳۱۸ ملیون دلار)، Guardians of the Galaxy (با فروش ۳۳۳ ملیون دلار)، Deadpool (با فروش ۳۶۳ ملیون دلار، در جایگاه سوم) فروشی بیش‌تری را در آمریکا تجربه کند.

به اضافه، فیلم Wonder Woman با فروش جهانی ۸۰۰ ملیون دلار توانست بعد از Spider-Man (با فروش ۸۲۱ ملیون دلار) به دومین فیلم پر‌فروش ابر‌قهرمانی دنیا تبدیل شود، باید به این نکته توجه داشت که فیلم Wonder Woman هنوز در ژاپن عرضه نشده است، جایی که انتظار می‌رود این فیلم فروش خوبی را تجربه کند و این احتمال نیز وجود دارد که بتواند از سد Spider-Man بگذرد، و اگر بتواند مشابه فیلم Frozen، فروش فوق‌العاده‌ای را در ژاپن تجربه کند، ممکن است بتواند از سد Batman V Superman (با فروش ۸۷۳.۳ ملیون دلار) نیز بگذرد و به پر‌فروش‌ترین فیلم DC تبدیل شود. صرف‌‌نظر از اینکه این فیلم آیا باز رکوردی را جابه‌جا خواهد کرد یا خیر، باید گفت که این فیلم فروش چشم‌گیری داشته و انتظار می‌رود که Wonder Woman 2 بتواند از این فیلم بهتر عمل کند.

منبع:Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.