فیلم Godzilla vs. Kong، داستانی تاریک خواهد داشت

22 August 2017 - 09:00

اخیراً آدام وینگارد (Adam Wingard)، کارگردان فیلم Godzilla vs. Kong «گودزیلا مقابل کونگ»، وعده داده است که با فیلمی بسیار تاریک روبرو خواهیم بود. آغاز جهان سینمائی مشترک این دو هیولا، با فیلم بازسازی شده Godzilla «گوزیلا» به کارگردانی گرت ادواردز (Gareth Edwards)، محصول سال ۲۰۱۴ میلادی همراه بود و در ادامه شاهد ساخت و اکران فیلم Kong: Skull Island «کونگ: جزیره جمجمه» در سال جاری میلادی بودیم. این جهان سینمائی با دو فیلم Godzilla: King of the Monsters «گوزیلا: پادشاه هیولاها» به کارگردانی مایکل دووگرتی (Michael Dougherty) و «گودزیلا مقابل کونگ» ادامه می‌یابد که قرار است به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی به روی پرده بروند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

به تازگی وینگارد با وب‌سایت «Coming Soon» در خصوص فیلم «گودزیلا مقابل کونگ» صحبت کرده است و وعده داد که نه تنها در این فیلم شاهد نبردی سخت بین گودزیلا و کونگ خواهیم بود، بلکه «گودزیلا مقابل کونگ» به ریشه‌های تاریک این دو هیولا نیز خواهد پرداخت و مخروبه‌های حاصل از جنگ آن‌ها نیز نمود بیشتری پیدا خواهد کرد. وی در ضمن اشاره به این موارد ابراز داشت:

این [موارد] سنتی جذاب برای بهره‌وری است اما این یکی از آن چیزهایی است که باید در یک نقطه خاص آن‌ها را جدی بگیرید. گرچه این‌ها هیولاهایی بسیار بزرگ هستند، اما ریشه فیلم‌های آن‌ها به جنگ جهانی دوم و نبرد هیروشیما بازمی‌گردد. اگر فیلم نخست را تماشا کنید، واقعاً با فیلم ناراحت‌کننده‌ای روبرو خواهید شد. این واقعاً کاوشی افسره‌کننده است، بنابراین شما باید همیشه به خاطر داشته باشید که در پایان روز، دلیل این که اینجا هستید، به واسطه رخ دادن فاجعه‌ای بزرگ است. در فیلم [«گودزیلا مقابل کونگ»] نیز شاهد داستانی بسیار تاریک خواهیم بود که حس و حال متفاوتی برای هر یک از بینندگان خواهد داشت.

وینگارد با ساخت چنین فیلم‌هایی بیگانه نیست چراکه وی در فیلم‌های قبلی خود نیز با چنین مواردی روبرو بوده است. وینگارد در فیلم‌هایی از جمله The Guest «مهمان» و You’re Next «تو بعدی خواهی بود» داستان‌هایی سراسر از خشونت و هیجان را به تصویر کشید؛ بدون اینکه از حضور شخصیت‌هایی با اندوه و آسیب عاطفی برخوردار باشند. وی در جدیدترین ساخته خود یعنی Death Note «دفترچه مرگ»، محصول جدید شبکه «نتفلیکس»، نیز با چنین سبک و لحنی سر و کار داشته است.

دو فیلم «گودزیلا: پادشاه هیولاها» و «گودزیلا مقابل کونگ» به ترتیب از روزهای جمعه ۲ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) و جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹  (۲۲ می ۲۰۲۰) به روی پرده‌های سینماهای سراسر جهان خواهند آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.