پدرو پاسکال به فیلم The Equalizer 2 پیوست

22 August 2017 - 16:00

پدرو پاسکال (Pedro Pascal) به تیم بازیگری فیلم The Equalizer 2 «متعادل کننده ۲» پیوست. بازیگر سریال‌های Game of Thrones و Narcos، ایفای نقش شخصیت شرور این دنباله در دست ساخت را بر عهده دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

ساخت دنباله فیلم The Equalizer «متعادل کننده» در پی موفقیت این اثر در سال ۲۰۱۴ میلادی تائید شد. «متعادل کننده» بر اساس سریالی تحت همین عنوان با نقش‌آفرینی ادوارد وودوارد (Edward Woodward) که در دهه ۸۰ میلادی به روی آنتن می‌رفت ساخته شده است. فیلم سینمائی این اثر توسط آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) کارگردانی شده است و دنزل واشنگتن (Denzel Washington) نقش اصلی آن را بر عهده داشت. واشنگتن در نقش مردی مرموز تحت عنوان رابرک مک‌کال (Robert McCall) ملقب به باب (Bob) ایفای نقش می‌کرد که گذشته تاریکی داشت و به واسطه رخدادهایی غیرمنتظره، تصمیم می‌گیرد تا از مهارت‌های مرگبارش در مبارزه، جهت نابودی گروهی اوباش بهره جوید. فیلم «متعادل کننده» با بودجه ۷۳ میلیون دلاری خود موفق به فروشی معادل ۱۹۲٫۳ میلیون دلار در سطح جهان شد.

بر اساس گزارش ورایتی، پدرو پاسکال جهت ایفای نقش شخصیت شرور فیلم «متعادل کننده ۲» به این دنباله پیوسته گرچه هنوز جزئیاتی از نقشی که وی قرار است آن را ایفا کند در دست نیست. پاسکال به خاطر بازی در سریال‌هایی نظیر Game of Thrones، The Mentalist و Graceland شناخته شده است و در حال حاضر در سریال Narcos که از طریق شبکه «نتفلیکس» پخش می‌شود، حضور دارد. پاسکال به تازگی حضور نسبتاً پررنگ بر روی پرده نیز داشته است و در اوایل سال جاری میلادی با فیلم The Great Wall «دیوار بزرگ» در کنار مت دیمون (Matt Damon) بر روی پرده‌های سینما حضور یافت. وی در فیلم Kingsman: The Golden Circle «مردان پادشاه: حلقه طلایی» نیز در نقش مامور مخفی جک دنیلز (Jack Daniels) هنرنمایی کرده است که تا یک ماه دیگر به اکران در خواهد آمد.

فوکوآ برای کارگردانی دنباله فیلم «متعادل کننده» بازمی‌گردد و واشنگتن نیز بار دیگر در نقش بابک مک‌کال هنرنمایی خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی از داستان این دنباله در دست نیست. فیلم «متعادل کننده ۲» جهت اکران در روز جمعه ۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.