تاریخ اکران فیلم Mary Magdalene تغییر کرد

22 August 2017 - 17:00

شرکت فیلمسازی «واینستین کمپانی» به تغییر برنامه‌ اکران فیلم‌های در دست ساخت خود پرداخته است که به واسطه آن، فیلم Mary Magdalene «مریم مجدلیه» از روز عید پاک و فیلم The Current Wars «جنگ‌های فعلی» نیز از روز شکرگذاری به صورت گسترده به روی پرده‌های سینما خواهند رفت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «مریم مجدلیه» از روز جمعه ۱۰ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۳۰ مارس ۲۰۱۸ میلادی) به اکران در خواهد آمد. در این پروژه، بار دیگر شاهد همکاری برخی از دست‌اندرکاران فیلم موفق Lion «شیر» خواهیم بود. گرث دیویس (Garth Davis) به عنوان کارگردان و رونی مارا (Rooney Mara) در نقش حضرت مریم و همچنین واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در نقش حضرت عیسی در این پروژه حضور دارند. تاریخ اکران پیشین این فیلم، روز جمعه ۳ آذر ماه (۲۴ نوامبر ۲۰۱۷) بود.

به جای «مریم مجدلیه»، فیلم «جنگ‌های فعلی» اکران گسترده خود را از روز جمعه ۳ آذر (۲۴ نوامبر ۲۰۱۷) آغاز خواهد کرد. در این فیلم بندیکت کمبربچ (Benedict Cumberbatch) در نقش توماس ادیسون (Thomas Edison) و مایکل شنون (Michael Shannon) در نقش جرج وستینگهاوس (George Westinghouse) حضور داشته و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

پیش از این قرار بود فیلم «جنگ‌های فعلی» که برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش در خواهد آمد، از روز جمعه ۱ دی ماه (۲۲ دسامبر ۲۰۱۷) به روی پرده‌های سینماها بیاید. حال، با توجه به تاریخ اکران جدید این فیلم، «جنگ‌های فعلی» باید برای تصاحب گیشه با فیلم‌هایی نظیر Call Me by Your Name «با نام خودت با من تماس بگیر»، Coco «کوکو»، انیمیشن جدید استودیوی «پیکسار» و Molly’s Game «بازی مالی» به کارگردانی آرون سورکین (Aaron Sorkin) به رقابت بپردازد.

فیلم «مریم مجدلیه» نیز همزمان با فیلم مورد انتظار Ready Player One «بازیکن شماره یک آماده» به روی پرده خواهد رفت.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.