استودیوی آمازون حقوق فیلم Cold War به کارگردانی پاوو پاولیکوفسکی را بدست آورد

22 August 2017 - 18:00

استودیوی «آمازون» حقوق فیلم Cold War «جنگ سرد» را بدست آورد. این فیلم توسط کارگردان برنده اسکار پاوو پاولیکوفسکی (Paweł Pawlikowski) ساخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

وقایع این فیلم در مناطقی نظیر لهستان، برلین، یوگسلاوی و پاریس و در دهه ۵۰ میلادی جریان خواهد داشت، جایی که نیروهای دموکراسی و کمونیسم در سراسر اروپا درگیر بودند. قوانین و شرایط این معامله هنوز مشخص نیست اما گفته می‌شود که چندی ماهی هست که «آمازون» با پاولیکوفسکی جهت خرید حقوق جدیدترین فیلمش به توافق رسیده است. نخستین حضور «جنگ سرد» جهت فروش در جشنواره فیلم برلین صورت گرفت.

پاولیکوفسکی علاوه بر کارگردانی این فیلم، نگارش فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشته است. «جنگ سرد» تازه‌ترین فیلم پاولیکوفسکی پس از فیلم موفق Ida «آیدا» است که منجر به ارمغان آوردن جایزه بهترین فیلم خارجی زبان از جشنواره‌های اسکار و بفتا برای او شد. پاولیکوفسکی کارگردانی فیلم‌هایی نظیر My Summer of Love «تابستان عشقی من» با هنرنمایی امیلی بلانت (Emily Blunt) و همچنین Last Resort  «آخرین چاره» را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

بر روی کاغذ، تصاحب حقوق فیلم «جنگ سرد» در راستای مدل جدید خرید فیلم‌های سینمائی توسط استودیوی «آمازون» یعنی خرید فیلم‌های مستقل از کارگردانان صاحب نام است. این استودیو سال پیش حقوق فیلم‌های برنده جایزه اسکار Manchester by the Sea  «منچستر کنار دریا» به کارگردانی کنت لونرگان (Kenneth Lonergan) و The Salesman  «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی را خریداری کرد. از جمله فیلم‌های در دست اکران این استودیو می‌توان به Wonderstruck «شگفت‌زده» به کارگردانی تاد هینز (Todd Haynes) و Last Flag Flying «آخرین پرچم برافراشته» به کارگردانی ریچارد لیکلتر (Richard Linklater) اشاره کرد. استودیوی آمازون» معمولاً با استودیوهای فیلم‌سازی مستقل جهت توزیع فیلم‌هایشان همکاری می‌کند. با این حال، این رویه در حال تغییر است چراکه «آمازون» وظیفه تولید، بازاریابی و پخش فیلم Wonder Wheel «واندر ویل» به کارگردانی وودی آلن (Woody Allen) را تماماً خود به تنهایی بر عهده دارد.

«جنگ سرد» در بازارهای بین‌المللی توسط شرکت France’s MK Productions و در انگلستان نیز توسط شرکت «پروتاگونیست پیکچرز» به روی پرده خواهد رفت.

این فیلم توسط تانیا سگاتچیان (Tanya Seghatchian) از «آپوکالیپسو پیکچرز» و Ewa Puszczyńska از «اوپوس فیلم» و همچنین France’s MK Productions تهیه و تولید شده است. افراد و شرکت‌های نامبرده، پیش از این نیز با پاولیکوفسکی همکاری داشته‌اند.

منبع : ورایتی

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.