فصل سوم سریال Stranger Things تایید شد

22 August 2017 - 18:00

در طی یک مصاحبه با وب‌سایت والچر (Vulture)، برادران دافر یعنی مت دافر (Matt Duffer) و راس دافر (Ross Duffer)، درباره‌ی فصل دوم سریال Stranger Things «چیزهای عجیب» سخن گفتند؛ و اعلام کردند که قصد دارند تا همه اجزای سریال را کمی بزرگ‌تر کنند، زیرا مانند تمام فیلم‌های دیگر، دنباله و قسمت دوم هر فیلمی همیشه کمی از قسمت قبلی خودش بزرگ‌تر و گسترده‌تر است. در طی همین مصاحبه، آن‌ها هم‌چینن اعلام کردند که فصل سوم این سریال نیز به طور رسمی ساخته خواهد شد، و آن‌ها قصد دارند بعد از ساخت فصل سوم سریال Stranger Things، کارهای بزرگ‌تری نیز انجام دهند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

راس دافر در طی مصاحبه گفت:

ما فکر می‌کنیم که فصل چهارم را نیز برای این سریال بسازیم و سپس این پروژه را تمام کنیم.

سازندگان این سریال، یا همان برادران دافر، اعلام کردند که، قصد دارند تا داستان این سریال را تکامل بخشند، ولی مشکلی که در پیش‌روی آن‌ها قرار دارد، این است که کودکانی که ستاره‌های این فیلم هستند و دائما در فراز و نشیب‌های فیلم‌برداری و ساخت این سریال درگیر هستند، ممکن است تاب این همه مشکلات را نیاورند. راس در ادامه مصاحبه‌اش گفت:

همانطور که مت نیز در جریان است، نمی‌دانم که اگر در طول سال، یک‌بار برای آن‌ها اتفاق بدی رخ دهد، می‌توانیم آن‌را توجیه کنیم یا خیر؟

و برای پایان این مصاحبه، راس دافر پیشنهادی داد برای جایی که پس از این سریال، اعضای باشگاه هاوکینز (Hawkins A.V. Club) می‌توانند بروند. پیشنهاد او این بود که، “آن‌ها باید این شهر لعنتی را ترک کنند!”

در فصل دوم سریال Stranger Things، هیولاهای بدتر و بزرگ‌تر را ببینید که شهر آمریکایی کوچک را در ترس و هراس فرو می‌برند. سریال Stranger Things، در تاریخ ۲۷ اکتبر، به شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) بازمی‌گردد.

منبع: Vulture

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.