بازیگران جدید فیلم Bohemian Rhapsody مشخص شدند

22 August 2017 - 20:00

جو مازلو (Joe Mazzello)، بن هاردی (Ben Hardy) و گویلیم لی (Gwilym Lee) به فیلم Bohemian Rhapsody «حماسه کولی»، درام زندگی‌نامه‌ای جدید برایان سینگر (Bryan Singer) که در رابطه با گروه راک معروف Queen است، پیوستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

مازلو نقش گیتاریست این گروه یعنی جان دیکِن (John Deacon)، هاردی نقش درامر راجر تیلور (Roger Taylor) و لی نقش گیتاریست اصلی گروه Queen یعنی برایان می (Brian May) را بر عهده خواهند داشت.

پیش از این حضور رامی ملک (Rami Malek) در نقش فردی مرکوری (Freddie Mercury) افسانه‌ای در این فیلم قطعی شده بود. «حماسه کولی» توسط گراهام کینگ (Graham King) از استودیوی «جی‌کی فیلمز» برای دو استودیوی «فاکس قرن بیستم» و «نیو رجنسی» تهیه و تولید می‌شود. جاستین هایت (Justin Haythe) با همراهی کینگ نگارش فیلمنامه این پروژه را بر عهده داشته است. دنیس اُسولیوان (Denis O’Sullivan)، آرنون میلکان (Arnon Milchan) و جین روسنتال (Jane Rosenthal) تهیه‌کنندگان اجرایی «حماسه کولی» هستند. کیرا گولدبرگ (Kira Goldberg) از سوی استودیوی «فاکس قرن بیستم»، وظیفه نظارت بر روی تولید این پروژه را بر عهده دارد.

قرار است که از پائیز سال جاری میلادی، تولید این فیلم آغاز گردد. این فیلم جهت اکران در روز سه‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ (۲۵ دسامبر ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده است.

دیکِن ملقب به دیکی (Deacy)، وظیفه آهنگسازی بیشتر آهنگ‌های این گروه را بر عهده داشته که از جمله آثار موفق آن‌ها می‌توان به ترانه‌های «You’re My Best Friend»، «Another One Bites the Dust»، «Back Chat» و «I Want to Break Free» اشاره کرد. دیکِن وظیفه مدیرت امور مالی این گروه را نیز عهده‌دار بوده است. تیلور که به عنوان یکی تاثیرگذارترین سازندگان راک در تمام دوران‌ها شناخته می‌شود، حداقل یک آهنگ از تمامی آلبوم‌های گروه Queen را آهنگسازی کرده است. می، که همراه با مرکوری و تیلور گروه Queen را پایه‌گذاری کردند، به واسطه گیتار‌زنی‌اش از دهه ۷۰ تا ۹۰ میلادی مورد تحسین قرار گرفت.

مازلو به خاطر بازی در نقش شخصیت به یادماندنی تیم مورفی (Tim Murphy) در فیلم Jurassic Park «پارک ژوراسیک» توانست نام خود را بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیندازد. گرچه وی در فیلم‌های بزرگی از جمله The Social Network «شبکه اجتماعی»، G.I. Joe: Retaliation «جی.آی.جو: تلافی»، The River Wild «رودخانه وحشی»، Shadowlands «سرزمین‌ سایه‌ها» و Presumed Innocent «بی‌گناه» نیز حضور داشته است. وی در سریال‌هایی نظیر The Pacific، محصول شبکه HBO و Justified نیز هنرنمایی کرده است. مازلو در سال ۲۰۱۶ میلادی با ساخت فیلم Undrafted «بازیکن آزاد» برای نخستین بار کارگردانی را نیز تجربه کرد. گرچه وی وظیفه نگارش فیلمنامه و تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز بر عهده داشته و در آن هنرنمایی هم کرده است.

از سوی دیگر، هاردی در فیلم X-Men: Apocalypse «مردان ایکس: آخرالزمان» حضور داشته است و در فیلم Mary Shelly «ماری شلی» در کنار ال فانینگ (Elle Fanning) نیز هنرنمایی خواهد کرد. لی نیز در سریال‌هایی از جمله Jamestown و Midsomer Murders حضور داشته است. از جمله کارهای سینمائی او می‌توان به فیلم The Tourist «توریست» و همچنین فیلم در دست ساخت و اکران The Last Witness «آخرین شاهد» اشاره کرد.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.