کارگردان Stranger Things، سکان هدایت پروژه Intelligent Life را بدست گرفت

22 August 2017 - 21:00

استودیوی «آمبلین اینترتینمنت» ربکا توماس (Rebecca Thomas) را جهت کارگردانی فیلم علمی تخیلی Intelligent Life «زندگی هوشمند» استخدام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

علاوه بر کارگردانی، توماس فیلمنامه این فیلم را که توسط کالین ترورو (Colin Trevorrow) و درک کانلی (Derek Connolly) به نگارش در آمده است را نیز ویرایش خواهد کرد. داستان این فیلم بر روی یک کارمند سازمان ملل متحد متمرکز است که بر روی فضای پیرامون کره زمین نظارت دارد و با یک زن زیبا که موجودی بیگانه است، ارتباط برقرار می‌کند.

پیش از این قرار بود که ایوا دوورنی (Ava DuVernay) کارگردانی این فیلم را با بازی لوپیتا نیونگ‌او (Lupita Nyong’o) بر عهده داشته باشد که هر دو از حضور در این پروژه انصراف دادند. این فیلم توسط فرانک مارشال (Frank Marshall)، پیتر ساراف (Peter Saraf) و ترورو تهیه و تولید می‌شود. کانلی و مارک تورتلاتوب (Marc Turtletaub) نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش دارند.

توماس برای نخستین بار کار کارگردانی را با سخت فیلم Electrick Children «کودکان الکتریکی» در سال ۲۰۱۲ میلادی تجربه کرد. موفقیت وی منجر به انتخاب او توسط استودیوی «یونیورسال» جهت کارگردانی فیلم زنده The Little Mermaid «پری دریایی کوچولو» شد. پس از آن نیز وی کارگردانی اقتباس سینمائی کتاب جان گرین (John Green) یعنی Looking for Alaska «در جستجوی آلاسکا» را برای استودیوی «پارامونت» بر عهده گرفت. هر دو فیلم تازه او در دست ساخت قرار دارند.

ربکا توماس به تازگی جهت ساخت فیلم علمی تخیلی دیگری نیز تحت عنوان Malignant «بدخیم» با استودیوی «فاکس قرن بیستم» به توافق رسیده است. وی در گذشته وظیفه تولید برخی قسمت‌های سریال Stranger Things را نیز برای شبکه «نتفلیکس» بر عهده داشته است و از جمله دیگر سوابق او می‌توان به همکاری در زمینه کارگردانی انیمیشن Wall-E «وال ای» اشاره کرد.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.