ریبوت Hellboy یک فیلم بر اساس داستان اصلی نیست

23 August 2017 - 09:30

دیوید کی. هاربور (David K. Harbour) ستاره‌ی Hellboy (پسر جهنمی) خاطر نشان کرد ریبوت سینمایی Hellboy ساخته‌ شده از کامیک-بوک مایک میگنولا (Mike Mignola)، در واقع یک فیلم با داستان اصلی نیست. پس از ماه‌ها و با بازیگری میلا یوویچ (Milla Jovovich) و یان مک شین (Ian McShane) و  منتشر شدن دیگر اطلاعات در مورد Hellboy، در نهایت مقرر شد این ریبوت همین پاییز به دست تولید سپرده شود. در ادامه با وبسایت سینما گیمفا همراه باشید.

مطمئنا اولین خبر جذابی که توسط میگنولا منتشر شد این نبود که آنها قصد تولید یک فیلم دیگر از Hellboy را دارند، بلکه این بود که این فیلم توسط کارگردان سریال پر طرفدار Game of Thrones (بازی تاج و تخت) نیل مارشال (Neil Marshal) کارگردانی شده و همچنین نقش هل بوی را ستاره‌ی سریال Stranger Things یعنی هاربور بر عهده دارد.

در حالی که اطلاعات اضافی از فیلم‌نامه و لیست شخصیت‌های Hellboy همچنان مشخص نیست، طرفداران آنچنان در داستان این ریبوت و نقطه‌ی شروع آن موشکافی نکرده‌اند. با این حال در یک مصاحبه با Collider، هاربور اظهار کرد که این ریبوت از مسیر اصلی دور است (این همان چیزی است که کارگردان گولرمو دل تورو (Guillermo del Toro) در مورد اولین فیلم هل بوی گفت) و مثل همان فیلمی است که شخصیت کلاسیک سینمایی هریسون فورد (Harrison Ford) در سال ۱۹۸۱ در آن بازی می‌کرد. او گفت:

این چیزی شبیه به نسخه‌ی اصلی اش است، اما واقعا یک داستان از فیلم اصلی نیست. ما فیلم‌هایی را دوست داریم که در آن بدویم و شلیک کنیم. به هر حال من احساس می‌کنم این شبیه Indiana Jones ( ایندیانا جونز) است. شما با او شروع به سرقت مجسمه می‌کنید، اما به دانشگاه بر می‌گردید و می‌بینید او یک باستان شناس است. اما او فقط کسی است که مجسمه‌ می‌دزدد و با نازی‌ها می‌جنگد. اما شما هرگز به عقب برنمی‌گردید، زمانی که او بچه بود. چگونه تبدیل به ایندیانا جونز شد؟ ما قبول کردیم که این، ایندیانا جونز است و من فکر می‌کنم داستان ما نیز همچین چیزی است. شما قبول می‌کنید که این مرد نیمه شیطانی در سراسر دنیا یک آزادی‌ خواه و محقق حل جنایات است، و در همان زمان با مشکلات شخصی خودش هم روبروست.

لازم به ذکر است که هاربور تلاش نمی‌کند تا فیلم جدید Hellboy را با هیچ کدام از فیلم‌های Indiana Jones مقایسه کند، او صرفا تلاش می‌کند تا نشان دهد سبک فیلم در حال حاضر چیست. Hellboy صحنه‌هایی شبیه به قسمت‌های Indiana Jones (یا فیلم‌های دیگر) ندارد، اما از فیلم انتظار نداشته باشید که شبیه داستان‌های ماجراجویانه‌ی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و جورج لوکاس (George Lucas) در چهار دهه‌ی پیش باشد.

برای میگنولا، مارشال و دیگرسازندگان درگیر فیلم، اگر ببینند می‌توانند تا ریبوت را به شخصیت محبوب فیلم سال ۲۰۰۴ از دل تورو برسانند، ترجیح می‌دهند از داستان اصلی دور شوند. همانطور که می‌دانید Hellboy دارای لحنی پخته‌تر و فضایی تاریک‌تر است و هواداران فیلمی متفاوت را تجربه خواهند کرد. اما می‌توان گفت که هواداران، فیلم اصلی را دوباره تجربه نخواهند کرد، مثل فیلم‌های Spider-Man (مرد عنکبونی)، Superman (سوپرمن) و Fantastic Four (چهار شگفت انگیز). فانتزی اخیر Spider-Man: Homecoming شخصیت تام هالند (Tom Holland) را بعنوان پیتر پارکر (Peter Parker) به تنه‌ی اصلی داستان فیلم چسباند.

با توجه به وعده‌هایی که در مورد دنباله‌ی Spider-Man داده شد، طرفداران شانس این را دارند تا مقداری از گذشته‌ی اسپایدی را در فیلم‌های آینده مشاهده کنند. درست مثل برنامه‌ای که میگنولا و شرکت تولید فیلم برای Hellboy نیز دارند.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.