نومان آکار در فیلم لایو-اکشن Aladdin حضور خواهد داشت

23 August 2017 - 10:46

جذب بازیگر برای نقش‌آفرینی در فیلم لایو-اکشن Aladdin همچنان ادامه دارد، به تازگی اعلام شده است که نومان آکار (Numan Acar) که تجربه بازی در سریال‌های Homeland و فرار از زندان (Prison Break) را دارد، قرار است در این فیلم که از روی نسخه انیمیشن آن (۱۹۹۲) ساخته می‌شود، نقش‌آفرینی کند. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید.

طبق گزارش Deadline، آکار در نقش Hakim (سردسته محافظان) بازی خواهد کرد. در این فیلم که توسط دیزنی ساخته می‌شود، مروان کنزاری (Marwan Kenzari) در نقش Jafar، منا مسعود در نقش Aladdin و نائومی اسکات (Naomi Scott) در نقش معشوقه او یعنی Jasmine بازی خواهند کرد، ویل اسمیت نیز در نقش Genie ظاهر خواهد شد که در نسخه انیمیشنی Aladdin، رابین ویلیامز (Robin Williams) صدا‌پیشگی آن را برعهده داشت و نسیم پدراد (Nasim Pedrad)‌ نیز به همین تازگی حضورش تایید شده و در نقش Mara، پیشخدمت Jasmine ظاهر خواهد شد.

کارگردانی فیلم Aladdin بر‌عهده گای ریچی (Guy Ritchie) است که فیلم را از روی فیلم‌نامه‌ای که توسط جان آگوست (John August) نوشته شده است، کارگردانی می‌کند. دیزنی در حال حاظر بر‌روی دو بازساخت دیگر به جز Aladdin کار میکند که یکی از آن‌ها Dumbo به کارگردانی تیم برتون (Tim Burton) و دیگری The Lion King به کارگردانی جان فاورو (Jon Favreau) است.

منبع:Screencrush

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.