کارگردان «سلام بمبئی ۲» رایزنی برای حضور شادمهر عقیلی در فیلم جدیدش را تایید کرد(آپدیت شد)

23 August 2017 - 14:00

روز یکشنبه خبری در مورد احتمال بازی شادمهر عقیلی، در دومین قسمت فیلم «سلام بمبئی» (دختر شیطان) منتشر شد. قربان محمدپور کارگردان «سلام بمبئی» در گفت‌وگو با آی سینما با تایید رایزنی برای حضور عقیلی در این فیلم می‌گوید که نباید اتفاقی که برای گلشیفته فراهانی افتاد، برای خواننده پاپ تکرار شود. او همچنین تاکید می‌کند که دولت تدبیر و امید باید جذب حداکثری را در دستور کار خود قرار دهد.

سایت سینما ژورنال از احتمال بازی شادمهر عقیلی در فیلم جدید قربان محمدپور خبر داد. شادمهر عقیلی قبل از خروجش از ایران در دو فیلم «پر پرواز» خسرو معصومی و «شب برهنه» سعید سهیلی به ایفای نقش پرداخته بود.

اما در رابطه با احتمال حضور شادمهر عقیلی در «سلام بمبئی۲» (دختر شیطان)، قربان محمد پور کارگردان این فیلم به آی‌سینما گفت:

«ما برای حضور شادمهر عقیلی در فیلم (دختر شیطان) رایزنی‌هایی را با مسئولین وزارت ارشاد انجام دادیم و اگر آنها موافقت کنند، مذاکرات خود را با شادمهر عقیلی برای حضور در این فیلم آغاز می‌کنیم.»

این کارگردان همچنین در ادامه تاکید کرد:

«ما در سال‌های گذشته گلشیفته فراهانی را از دست دادیم و نمی‌خواهیم اتفاقاتی که برای گلشیفته رخ داده برای شادمهر عقیلی هم ادامه پیدا کند، چون ما باید به جذب افراد بیشتر از دفع‌شان فکر کنیم. به نظر من دولت تدبیر و امید هم باید به فرمایش مقام معظم رهبری عمل کند و به جذب حداکثری روی آورد.»

محمدپور در پایان و در مورد اعلام نتایج مذاکرات خود با مسئولان وزارت ارشاد گفت:

«روز شنبه قرار است مسئولان وزارت ارشاد به ما در مورد حضور شادمهر عقیلی در این فیلم جواب بدهند. کل فیلمبرداری «سلام بمبئی ۲» (دختر شیطان) در بالیوود انجام می‌شود و نیازی به حضور عقیلی در ایران نیست.»

در «سلام بمبئی» که سال گذشته به نمایش درآمد با استقبال مخاطبان مواجه شد نیز قربان محمدپور از بنیامین بهادری خواننده مطرح به عنوان بازیگر استفاده کرده بود.

به‌روزرسانی: شادمهر عقیلی این خبر را تکذیب کرد!

در حالی که به گفته قربان محمدپور قرار بود روز شنبه، مدیران ارشاد در مورد حضور شادمهر عقیلی در فیلم «سلام بمبئی ۲» (دختر شیطان) نظر خود را اعلام کنند، این خواننده شب گذشته با انتشار پستی کنایه‌آمیز در صفحه اینستاگرام خود آب پاکی را روی دست سازندگان این فیلم ریخت و اعلام کرد علاقه‌ای به این کار ندارد.

در هفته جاری اخباری مبنی بر احتمال بازی شادمهر عقیلی در دنباله «سلام بمبئی» (دختر شیطان) منتشر شد. قربان محمد پور کارگردان این فیلم سینمایی در گفت‌وگو با آی سینما با تایید این موضوع اعلام کرد که وزارت ارشاد قرار است روز شنبه، موافقت یا مخالفت خود را در مورد حضور این خواننده پاپ را در این فیلم اعلام کند.

اما شب گذشته شادمهر عقیلی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این خبر را تکذیب کرد و با جملاتی کنایه آمیز در مورد سازندگان فیلم نوشت:

«واقعا بهتر نیست با داشتن تجربه‌های نا موفق (حتی با حضور سوپراستارهای سینما) جای شایعه پراکنی و حاشیه سازی که علاوه بر سوء استفاده از احساسات مردم به نوعی چهره صنف و کارگردان‌های موفق را خدشه دار می‌کند، کمی به دنبال اشکال کار بگردیم و از تجربیات گذشته درس بگیریم و مطالعه کنیم تا به نتیجه بهتری برسیم؟!»

شادمهر عقیلی در پایان تاکید کرد:

«من همین‌جا حضور و یا احتمال حضور خودم در هر گونه اثر سینمایی را تکذیب می‌کنم.»

شایعه حضور شادمهر عقیلی در حالی مطرح شد که این خواننده سال گذشته صحبت‌هایی جنجالی در مورد بازگشتش به ایران مطرح کرده بود و بعید به نظر می‌رسید که وزارت ارشاد با بازی او در یک فیلم سینمایی که پروانه ساخت آن از سوی این وزارت‌خانه صادر شده، موافقت کند.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.