حضور متفاوت کاپیتان کلد در فصل سوم سریال Legends of Tomorrow

24 August 2017 - 22:04

شخصیت کاپیتان کلد (Captain Cold) که قرار است تا به سریال Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» بازگردد، قطعا با شخصیتی که مورد علاقه‌ی طرفداران بود، متفاوت است؛ شخصیت مورد علاقه‌ی طرفداران، آن شخصیتی بود که با وجود مرگش در پایان فصل اول این سریال، به طور شگفت‌آوری مکررا در سریال‌های Legends of Tomorrow و The Flash «فلش» حضور پیدا کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

شخصیت کاپیتان کلد با نام واقعی لئونارد اسنارت (Leonard Snart)، به عنوان یکی از شخصیت‌های شرور که در سریال The Flash با بری آلن (Barry Allen) و متحدانش مواجه شد، کار خودش را آغاز کرد؛ و ونتورت میلر (Wentworth Miller) نیز که به دنبال ایفای نقش در فیلم‌های چشمگیر بود توانست به یکی از شخصیت‌های محبوب طرفداران این سریال، تبدیل شود. پس از اینکه قرار شد تا سریال مربوط به شخصیت اسکارلت اسپیدستر (Scarlet Speedster) چند فصل داشته باشد، اسنارت و همکار جنایت‌کارش، یعنی میک روری (Mike Rory) که با نام هیت ویو (Heat Wave) نیز شناخته می‌شود، به گروه ابرقهرمانان و افراد شروری پیوستند که در سریال Legends of Tomorrow، که یک نمایش اغراق‌آمیز و سفر در زمان است، حضور دارند. اسنارت در پایان فصل اول، به طور قهرمانانه‌ای خودش را قربانی کرد تا دوستانش را نجات دهد، اما او در فصل قبلی به عنوان یکی از اعضای Legion of Doom ظاهر شد، و کار این سریال با او هنوز تمام نشده است.

هنوز مشخص نیست که اسنارت، چگونه دوباره به این سریال بازمی‌گردد. در یک مصاحبه با DC Legends TV، مدیر اجرایی این سریال، یعنی فیل کلمر (Phil Klemmer)، به طور مرموزانه‌ای، سعی کرد تا ما را راهنمایی کند که بفهمیم چه اتفاقاتی قرار است تا برای کاپیتان کلد و متحدان پیشین او بیافتد. در ادامه بخشی از مصاحبه‌ی فیل کلمر را می‌خوانید:

نقش جدید اسنارت کاملا مخالف نقش قبلی او در این سریال است. قرار است تا ما یک کار جالب کنیم تا نسخه‌ی قبلی شخصیت او را توجیه کنیم، ما نمیخواهیم آن نقش اسنارت را نیز دور بریزیم و از آن صرف نظر کنیم. این واقعه برای میک روری بسیار دردناک خواهد بود، زیرا او، نسخه‌ی قبلی شخصیت همکار خودش را تحسین می‌کرده است، و به طریقی، بازگشت اسنارت، به مثابه این است که یکی از آرزوهای روری به واقعیت تبدیل شده است؛ ولی این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که او قرار نیست تا به نسخه‌ای تبدیل شود که روری همیشه در سرش می‌پروراند، این اتفاق برای روری کمی مغشوش کننده است. در ضمن، روری در این مدت پیشرفت‌های زیادی داشته است، ولی او مطمئنا آماده نیست تا خودش را یک قهرمان بداند.

هنوز درباره‌ی تفاوت‌های شخصیت جدید اسنارت با شخصیت او در فصل دوم این سریال، اطلاعاتی در دست نداریم. شخصیت قبلی او که از زمان گذشته به زمان حاضر در سریال کشیده شد و کاملا یک تبه‌کار بود، به کمک ابوارد تاون (Eobard Thawne)، مالکلم مرلین (Malcolm Merlyn) و دیمین دارک (Damien Dahrk) آمد تا نقشه‌ی تغییر خود را با استفاده از نیزه‌ی سرنوشت (Spear of Destiny)، اجرا کنند. آن شخصیت به زمان خودش بازگشت و خاطراتش نیز کاملا پاک شد، پس بعید است تا ما شاهد آن نسخه‌ی خاص از شخصیت اسنارت باشیم. صرف نظر از این‌که کاپیتان کلد یکی از نقاط روشن در Arrowverse است، او همیشه برای ورود به گروه شخصیت موج‌سوار (Waverider)، کارت دعوت دارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.