عکس‌های منتشر شده از Avengers 4 خبر از بازگشت یک شخصیت دیگر می‌دهد

24 August 2017 - 22:35

هشدار: این خبر ممکن است دارای اسپویل برای Avengers 4 (انتقام جویان ۴) باشد.

آخرین عکسی که توسط مارول برای Avengers 4 (انتقام جویان ۴) منتشر شد، بازگشت غیر منتظره‌ی گینس پالترو (Gwyneth Paltrow) یا همان خانم پپر (Pepper Potts) را تایید می‌کند. در حالیکه مارول در طول نه سال اخیر با تلاش‌هایش برای خودش اسم و رسمی ایجاد کرده است، این استودیو می‌کوشد تا خطرناک‌ترین و بلندپروازانه ترین فیلم خود را درسال آینده با نام Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) و به دنبال آن Avengers 4 (انتقام جویان ۴) را به روی پرده‌ی سینما ببرد. این دو فیلم می‌بایست تمام خلاء‌های فیلم‌های قبلی را سامان دهند و همچنین باید تمام شخصیت‌های مارول که تا کنون معرفی شده‌اند را گرد هم آورند که شامل مجموعه‌ی کامل انتقام جویان و نگهبانان کهکشان است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اما هنگامی که Avengers: Infinity War دارای تقریبا بیشترین تعداد بازیگر در تاریخ سینماست! Avengers 4 وعده داده شده است که حتی بزرگتر از آن نیز باشد. جدای از این‌ها، این فیلم نه تنها شامل بیشتر شخصیت‌های Infinity War است، بلکه شامل حضور قهرمانان جدیدی مثل کاپیتان مارول (Capitan Marvel) از بری لارسن (Brie Larson) یا زنبور عسل (Wasp) از اوانگلین لیلی (Evangeline Lilly) است. در حال حاضر بنظر می‌رسد همراه با اتفاقات عظیم فیلم، زمان آن باشد که شما را با یکی دیگر از چهره‌های آشنای دنیای سینماتیک مارول روبرو کنیم.

به لطف تعدادی عکس جدید از اکانت توییتر Best of Marvel، مشخص شد که گینس پالترو نقش خود را بعنوان پپر پاتس (Pepper Potts) در Avengers 4 دوباره بدست می‌آورد. و در حالی که آن‌ها چیزی بیش از این را آشکار نمی‌کنند، عکس‌ها نشان می‌دهد او مشغول کار با رابرت داونی جونیور (Robert Dawney Jr) یا تونی استارک (Tony Stark) است.

مدت زیادی پس از پخش Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) در سال ۲۰۱۳، پپر پاتس در هیچ یک از فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول به چشم نمی‌‌خورد. غیبت او حتی به عنوان یک فاکتور مهم در فیلم سال گذشته‌ی Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) به حساب می‌آمد، تا اینکه زمان اکران فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) در ماه گذشته، پپر بازگشتی کوتاه به دنیای سینماتیک مارول در کنار تونی استارک داشت. و اکنون که این بازیگر دوباره در Avengers 4 پدیدار می‌شود تعجب‌های زیادی را ایجاد می‌کند.

با تهدید مخاطره آمیز جاش برلین (Josh Berlin) یا همان تانوس (Thanos) در Avengers 4، دانستن اینکه پپر در چه صحنه‌هایی در طول داستان فیلم با تونی است دشوار است و آیا اینکه این موضوع به فیلم‌برداری حال حاضر در ژاپن مرتبط است یا خیر. با این حال بازگشت پپر در Avengers 4 می‌تواند آخرین باری باشد که او و تونی با هم در داستان هستند. اگرچه به همان اندازه احتمال دارد که پپر یا تونی در طی درگیری با تانوس جان خودشان را از دست بدهند. جدای از همه‌ی اینها، آنتونی و جو روسو (کارگردانان فیلم) خاطر نشان کرده‌اند که در Avengers 3 و ۴ شاهد مرگ شخصیت‌هایی خواهیم بود. با توجه به اینکه Infinity War ابتدا پخش می‌شود، هواداران باید تا سال ۲۰۱۹ که Avengers 4 پخش می‌گردد صبر کنند تا شاهد چگونگی پایان راه برای تونی و پپر باشند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.