احتمال کارگردانی یکی از عناوین Star Wars توسط پردرآمد‌ترین کارگردان زن هالیوود

25 August 2017 - 20:19

کارگردان فیلم Wonder Woman، پتی جنکینز (Patty Jenkins) در حال حاضر شانس کارگردانی یکی از عناوین Star Wars را در آینده دارد. جنکینز با ساخت فیلم Monster در سال ۲۰۰۳ که فیلمی درام و جنایی بود توانست منجر به برنده شدن جایزه اسکار برای چارلیز ترون‌ (Charlize Theron) (به عنوان بهترین بازیگر زن) شود و نیز با ساخت فیلم Wonder Woman باعث شد دیدگاه‌ها درباره‌ی خودش خیلی مثبت‌تر از قبل شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Wonder Woman با فروش بیش از ۱۰۰ ملیون دلار در زمان اکران خود نه تنها توانست رکورد بیش‌ترین فروش در اولین هفته را برای یک کارگردان زن به ارمغان بیاورد بلکه توانست موفق‌ترین فیلم‌ در رقابت بین فیلم‌های تابستانی شود و با فروش بیش‌از ۴۰۰ ملیون دلار در آمریکا و ۸۰۰ ملیون دلار در سرتاسر دنیا (تا به الان) همه‌ی رقبا را پشت سر بگذارد.

فروش و موفقیت فیلم Wonder Woman این اعتبار را به جنکینز داده که می‌تواند فیلم‌هایی که مدنظر دارد را کارگردانی کند و اولین آن‌ها قسمت دوم فیلم Wonder Woman است که قرار شده در دسامبر سال ۲۰۱۹ عرضه شود. این تازه آغاز کار جنکینز به عنوان پردرآمد ترین کارگردان زن است، و شکی نیست که بسیاری از تهیه‌کنندگان بی‌صبرانه منتظر مذاکره‌ با او درباره تهیه‌کنندگی فیلم Wonder Woman 2 هستند.

او می‌گوید:

می‌دانید تقبل کارگردانی یک عنوان بستگی به حس من به آن فیلم دارد، من فقط می‌خواهم فیلم‌هایی را بسازم که بتوانم درکشان کنم و احساس کنم می‌توانم به خوب از عهده کارگردانیشان بربیایم، من از آن دسته فیلم‌سازها نیستم که هر فیلمی را که به من پیشنهاد دهند، بسازم.

درحالی که جنکینز اعتبار خوبی را در سبک فاتزی-ابرقهرمانی به دست آورده است، اینکه بخواهد در سبک علمی-تخیلی نیز فیلمی بسازد احتمال نمی‌رود با چالش زیادی روبه‌رو شود، ضمن اینکه او نسبت به توانایی خود درکارگردانی هر عنوانی صادق است و اگر حس کند نمی‌تواند فیلمی را کارگردانی کند، فیلم‌سازی آن عنوان را قبول نمی‌کند. این واقعیت که فیلم‌های Star Wars عمیقا به شخصیت‌پردازی بازیگران اهمیت می‌دهد موجب می‌شود همه‌ی شک‌هایی که جنکینز درباره ساخت این فیلم داشته است، از ذهن خود دور کند. باید گفت که با توجه به آنچه منتقدان اعلام کردند و طرفداران فیلم Wonder Woman اذعان می‌کنند، اولین چیزی که برای جنکینز اهمیت دارد شخصیت‌پردازی فیلم است و او در وارد شدن به عرصه‌ای که با آن آشنایی دارد هیچ شکی به خود راه نمی‌دهد.

از آنجایی که چارچوب عنوان Wonder Woman که شخصیت اصلی آن قدرت اصلی خود را از کهکشانی دور‌دست به دست آورده بود، مشابه عنوان Star Wars است، جنکینز باید شک‌ها را کنار بگذارد زیرا که بنیان اصلی این دو فیلم مشابه است. شاید جنکینز برای بستن قرار‌داد ساخت فیلم Star Wars نزدیکتر از چیزی باشد که ما فکر می‌کنیم.

نسخه دیجیتالی فیلم Wonder Woman در تاریخ ۷ شهریور (۲۹ آگوست) و نسخه بلوری آن در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) روانه بازار خواهند شد.

منبع:Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.