تاریخ پخش سریال Godless مشخص شد + نخستین تصاویر آن

25 August 2017 - 21:00

سریال Godless، مجموعه جدید و هفت قسمتی شبکه «نتفلیکس» که توسط استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) تولید شده است، از روز چهارشنبه ۱ آذر ماه (۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) به روی آنتن این شبکه خواهد رفت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

جف دانیلز (Jeff Daniels) ستاره این سریال وسترنی خواهد بود که نقش شخصیتی جنایتکار تحت عنوان فرانک گریفین (Frank Griffin) را بازی می‌کند. وی همراه با گروه خود برای گرفتن انتقام از روی گود (Roy Goode) با هنرنمایی جک اُدانل (Jack O’Donnell) تلاش می‌کند. روی گود که به گریفین و مردانش خیانت کرده است، به زنی بیوه با نام آلیس فلچر (Alice Fletcher) با بازی میشل داکری (Michelle Dockery) روی می‌آورد و در معدنی در شهر لا بِل (La Belle) که عمدتاً توسط زنان اداره می‌شود، پناه می‌گیرد. زمانی که خبر حضور گریفین در شهر لا بل پخش می‌شود، بیشتر جنایتکاران و گروه‌های گنگستری این شهر جهت تقابل با او برمی‌آیند.

کیسی سیلور (Casey Silver) همراه با سودربرگ، وظیفه تهیه و تولید این سریال را که توسط اسکات فرانک (Scott Frank) نوشته و کارگردانی شده است را بر عهده داشته‌اند. اسکات فرانک به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه نقش داشته است.

این سریال، نخستین تجربه حضور دانیلز در قاب‌های کوچک تلویزیون پس از سال ۲۰۱۴ میلادی محسوب می‌شود. آخرین حضور دانیلز در تلویزیون به سریال The Newsroom، محصول شبکه HBO، برمی‌گردد که در نقش ویل مک‌آووی (Will McAvoy) هنرنمایی کرده بود. علاوه بر این، Godless نخستین سریال شبکه نتفلیکس در عرصه داستان‌های وسترنی است که رقیبان این غول استریم آنلاین، یعنی آمازون و هولو (Hulu) هنوز به آن وارد نشده‌اند.

از جمله پروژه‌های اخیر استیون سودربرگ می‌توان به فیلم سینمائی Logan Lucky «لوگان خوش‌شانس» با بازی چنینگ تیتوم (Channing Tatum) و همچنین فیلم Ocean’s Eight «هشت یار اوشن» اشاره کرد که نسخه فرعی سه‌گانه Ocean’s Eleven «یازده یار اوشن» او محسوب می‌شود که اینبار، زنان به جای مردان داستان را پیش می‌برند.

در ادامه می‌توانید نخستین تصاویر منتشر شده از این سریال مورد انتظار را تماشا کنید.

منبع : Variety

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.