پوستر بین‌المللی فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر شد

25 August 2017 - 23:00

به تازگی پوستر تبلیغاتی و بین‌المللی جدیدی برای فیلم Kingsman: The Golden Circle «مردان پادشاه: حلقه طلایی» منتشر شده است. در این دنباله فیلم Kingsman: The Secret Service «مردان پادشاه: سرویس مخفی»، بار دیگر اگسی (Eggsy) با بازی تارون اگرتون (Taron Egerton) به مخمصه‌ی جدید گرفتار می‌شود که جهت فائق آمدن بر آن، باید با همتایان آمریکایی که خود که در سازمانی تحت عنوان Stateside فعالیت می‌کنند، همکاری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

استودیوی «برادران وارنر»، همچنان کمپین تبلیغاتی این فیلم را که تا یک ماه دیگر به روی پرده خواهد آمد را دنبال می‌کند و به موجب همین امر، اخیراً پوستر بین‌المللی جدیدی از «مردان پادشاه: حلقه طلایی» را به انتشار رسانده است که تقریباً بیشتر شخصیت‌های این فیلم را به تصویر می‌کشد.

پوستر تبلیغاتی «مردان پادشاه: حلقه طلایی»، مهم‌ترین چهره‌های این فیلم را گرد هم آورده است. در این پوستر شاهد رهبر سازمان Stateside، یعنی چَمپ (Champ) با بازی جف بریجز (Jeff Bridges) و دیگر اعضای این سازمان یعنی تکیلا (Tequila) با بازی چنینگ تیتوم (Channing Tatum)، جک دنیلز (Jack Daniels) با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و گینگر اله (Ginger Ale) با بازی هلی بری (Halle Berry) در کنار اگسی و همچنین هری با هنرنمایی کالین فرث (Colin Firth)، پاپی (Poppy) با هنرنمایی جولین مور (Julianne Moore) هستیم که از زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

داستان این فیلم جاسوسی ممکن است که به ظاهر ساده باشد، اما پیچش‌های داستانی آن، مانع از روایتی تکراری خواهند شد. بازگشت اسرارآمیز هری هارت (Harry Hart) از مرگ، یکی از این موارد است. دیگر پوسترهای تبلیغاتی این فیلم و همچنین تریلرهای آن، خبر از فیلمِ اکشن هیجان‌انگیزی می‌دهد که می‌تواند به دنباله‌ای موفق تبدیل گردد.

اکران گسترده فیلم «مردان پادشاه: حلقه طلایی» که توسط متیو وان (Matthew Vaughn) کارگردانی شده است، از روز جمعه ۳۱ شهریور ماه (۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد و به روی پرده‌های سینما خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.