دیوید بویی می‌توانست یکی از اعضای اصلی نگهبانان کهکشان باشد

26 August 2017 - 09:41

جیمز گان (James Gunn) اظهار کرد که برای دیوید بویی (David Bowie) در ۲ Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان ۲» (دنباله‌ی فیلم اول گان که پس از مدت‌ها منتشر شد) چه نقشی را در نظر گرفته بود. این فیلم یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های مارول تا کنون است. علت آن این است که داستان اصلی فیلم بر روی ارتباطات هر کدام از اعضای تیم نگهبانان با یکدیگر و خانواده‌های آنها متمرکز شده بود. بعلاوه شامل بسیاری صحنه‌های بصری زیبا است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

شاید هیچ‌کدام از اتفاقات Guardians of the Galaxy 2 به اندازه‌ی اینکه سیلوستر استالونه (Sylvester Stalone) نقش استارهاک (Starhawk) (رهبر تیم نگهبانان کهکشان در کامیک‌ها) را بازی می‌کند، قابل توجه نبود. گان همچنین توانست تا یکی دیگر از نگهبانان اصلی را به روی صحنه بیاورد که برای خوانندگان کامیک-بوک بسیار هیجان انگیز بود.

همانطور که مشخص شد، گان می‌خواست یکی دیگر از خوانندگان پاپ را به یکی از نگهبانان اصلی تبدیل کند. در طی یک پست در فیس بوک، نویسنده و کارگردان اظهار کردند که قبل از مرگ این موسیقیدان و بازیگر مشهور در ماه ژانویه‌ی ۲۰۱۶، هیچ کس دیگری را به جای او در نقش یکی از اعضای تیم نگهبانان پیدا نکردند.

گان قبلا گفته بود که او و کیوین فیج (Kevin Feige) قصد دارند تا دیوید بویی یک نقش برجسته در Guardians of the Galaxy 2 داشته باشد، البته قبل از اینکه او از دنیا برود؛ اما در آن زمان اظهار نکردند که چگونه و چه نقشی را در فیلم بازی خواهد کرد. اما بویی در فرانچایز Guardians of the Galaxy حضور خود را با آهنگ Moonage Daydream ثبت کرد که این قطعه موسیقی متن اولین فیلم بود.

بدون حضور بویی، اعضای تیم اصلی نهگبانان شامل مایکل روسن بام (Michael Rosenbaum) در نقش مارتینکس (Martinex)، میشل یئو (Michelle Yeoh) در نقش آلتا (Aleta)، وینگ رهامس (Ving Rhames) در نقش چارلی-۲۷ (Charlie-27)، سیلوستر استالونه (Sylvester Stalone) در نقش استار هاک (Starhawk) و مایلی سایرس (Miley Cyrus) در نقش مین‌فریم (Mainframe) هستند. به گفته‌ی خود جیمز گان، در حالی که هواداران تنها زمان کوتاهی را با این تیم، در Guardians of the Galaxy 2 می‌گذرانند همچنان احتمال دارد تا نگهبانان اصلی در آینده بازگردند. به هر حال باید منتظر ماند و دید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.