تصاویر و پوسترهای جدیدی از فیلم Only the Brave منتشر شد

26 August 2017 - 16:00

به تازگی استودیوی «کولومبیا پیکچرز»، زیر مجموعه شرکت «سونی»، تصاویر و پوسترهای جدیدی از فیلم Only the Brave «تنها دلیر» به اشتراک گذاشته است. این فیلم بر اساس حوادث واقعی رخ داده برای گروهی از آتش‌نشانان است که با عنوان Granite Mountain Hotshots شناخته می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

«تنها دلیر» درامی بر اساس رویدادهای واقعی است که سرنوشت خدمه‌ای از آتش‌نشانان پرسکاتِ آریزونا را به تصویر می‌کشد که در ماه ژوئن سال ۲۰۱۳ میلادی به تقابل با آتش‌فشان یارنل برخواستند. در این حادثه تلخ، جان ۱۹ تن از اعضای این خدمه گرفته شد.

فیلم «تنها دلیر» توسط جوزف کوشینسکی (Joseph Kosinski) بر اساس فیلمنامه‌ای از کن نولان (Ken Nolan) کارگردانی شده است که در آن بازیگرانی نظیر جاش برولین (Josh Brolin)، جنیفر کانلی (Jennifer Connelly)، تیلور کیچ (Taylor Kitsch)، جف برجیز (Jeff Bridges)، مایلز تلر (Miles Teller)، جیمز بج دیل (James Badge Dale) و بن هاردی (Ben Hardy) و … حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «تنها دلیر» از روز جمعه ۲۸ مهر ماه (۲۰ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) به صورت گسترده به اکران در خواهد آمد و به روی پرده می‌رود.  در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر و دو پوستر جدید منتشر شده از این فیلم را تماشا کنید:

منبع : ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.