پوستر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Blade Runner 2049 منتشر شد

26 August 2017 - 17:00

استودیوی «برادران وارنر» پوستر تبلیغاتی جدیدی برای فیلم Blade Runner 2049 «بلید رانر ۲۰۴۹» منتشر کرده که قرار است از ماه اکتبر میلادی به روی پرده‌های سینماها بیاید. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

سی سال پس از حوادث قسمت نخست این سری، بلید رانری جدید با نام افسر کی و با هنرنمایی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، در پی کشف رازی طولانی و پنهان بر می‌آید که توانایی کشیدن جامعه به هرج و مرج را دارد. در همین راستا، وی تلاش دارد تا بلید رانری کهنه‌کار به نام ریک دکارد (Rick Deckard) با بازی هریسون فورد (Harrison Ford) را بیابد؛ کسی که سی سال است که در جایی نامشخص پنهان شده و خبری از او نیست.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به آنا دِ آرماس (Ana de Armas)، سیلویا هوکس (Sylvia Hoeks)، رابین رایت (Robin Wright)، مک‌کنزی دیویس (Mackenzie Davis)، کارلا جوری (Carla Juri)، لنی جیمز (Lennie James) همراه با دیوید باتیستا (Dave Bautista)، ادوارد جیمز آلموس (Edward James Olmos) و جرد لتو (Jared Leto) اشاره کرد.

فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» توسط دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) بر اساس فیلمنامه‌ای از همپتون فنچر (Hampton Fancher) و مایکل گرین (Michael Green)، کارگردانی شده است. اندرو ای. کوسوو (Andrew A. Kosove)، برادریک جانسون (Broderick Johnson)، بود یورکین (Bud Yorkin) و کینتیا یورکین (Cynthia Yorkin) وظیفه تهیه و تولید این فیلم را بر عهده داشته‌اند. ریدلی اسکات (Ridley Scott)، تیم گمبل (Tim Gamble)، فرانک گیوسترا (Frank Giustra)، ییل بدیک (Yale Badick)، وال هیل (Val Hill) و بیل کارارو (Bill Carraro) به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش دارند.

فیلم مورد انتظار «بلید رانر ۲۰۴۹» از روز جمعه ۱۴ مهر ماه (۶ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد. در ادامه می‌توانید جدیدترین پوستر منتشر شده از این فیلم را از زیر مشاهده کنید:

منبع : ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.