مراحل تولید نسخه بازسازی شده Fantastic Voyage از پائیز سال آینده آغاز خواهد شد

26 August 2017 - 18:00

حدود یک سال و نیم از زمانی که گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) به منظور کارگردانی نسخه بازسازی شده فیلم Fantastic Voyage «سفر خارق‌‌العاده» با استودیوهای «فاکس قرن بیستم» و «لایت‌استورم اینترتینمنت» به توافق رسیده است، می‌گذرد. اینک، وب‌سایت «ددلاین» گزارش داده است که این فیلم، پروژه بعدی دل تورو پس از آغاز اکران فیلم The Shape of Water «شکل آب» از ماه دسامبر سال جاری میلادی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

برنامه اصلی این بود که مراحل تولید فیلم «سفر خارق‌‌العاده» از بهار سال ۲۰۱۸ به منظور اکران در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز گردد که اینک به واسطه احتمال حضور موفق فیلم «شکل آب» در فصل جوایز، تولید این پروژه دست‌خوش تغییراتی شده است. بر اساس گزارش‌های جدید، مراحل پیش از تولید فیلم «سفر خارق‌‌العاده» از بهار سال آینده شروع و حداقل از فصل پائیز همان سال شاهد آغاز فیلمبرداری آن خواهیم بود تا نهایتاً اکران گسترده این فیلم از سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز گردد.

فیلم «سفر خارق‌‌العاده» برنامه‌ریزی شده است تا با استفاده از تکنولوژی سه‌بعدی‌ای که جیمز کامرون (James Cameron) در ساخت فیلم Avatar «آواتار» استفاده کرد، ساخته گردد. این فیلم درباره دانشمندی است که از لخته شدن خون رنج می‌برد. تنها راه زنده ماندن او این است که پنج دانشمند دیگری را که در کشتی‌ای تحت عنوان پروتئین کوچک شده‌اند، به خون خود تزریق کند. این فیلم بازسازی اثری با همین نام است که در سال ۱۹۶۶ میلادی توسط ریچارد فلایشر (Richard Fleischer) کارگردانی شده بود و راکل ولچ (Raquel Welch) و دونالد پلیسنس (Donald Pleasence) در آن هنرنمایی کرده‌اند.

این پروژه بار دیگر دل تورو و دوست قدیمی خود، جیمز کامرون را گرد هم می‌آورد. او قرار است تا این نسخه بازسازی شده را بر اساس فیلمنامه‌ای که توسط دیوید گویر (David Goyer) به نگارش در آمده است را کارگردانی کند. کامرون، جان لاندو (Jon Landau) و رئی سانچینی (Rae Sanchini) همراه با گویر به تولید این فیلم خواهند پرداخت.

نسخه بازسازی شده «سفر خارق‌‌العاده» برای چندین سال است که در هالیوود در دست ساخت و توسعه قرار دارد و تاکنون نام‌های زیادی به منظور حضور در آن مطرح شده است. هنوز تاریخ اکران مشخصی برای این فیلم اعلام نشده است. پیش از آن اما، می‌توان شاهد جدیدترین پروژه گیلرمو دل تورو یعنی «شکل آب» از روز جمعه ۱۷ آذر ماه (۸ دسامبر ۲۰۱۷) بود.

منبع : ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.