الکس شارپ به نسخه بازسازی شده فیلم Dirty Rotten Scoundrels پیوست

26 August 2017 - 19:00

بازیگر مرد اصلی نسخه بازسازی شده فیلم Dirty Rotten Scoundrels «لات‌های کثیف فاسد»، اثر استودیوی MGM، مشخص و معرفی شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

الکس شارپ (Alex Sharp) به ربل ویلسون (Rebel Wilson) و ان هتوی (Anne Hathaway) در این نسخه بازسازی شده که با عنوان Nasty Women «زنان زننده» شناخته می‌شود، پیوست. او قرار است که نقش میلیارد جوانی را بازی کند که در اوایل بیست سالگی خود، مرکز اصلی دعواها و جدال دو مرد که تغییر جنسیت داده‌اند، می‌شود. گلن هیدلی (Glenne Headly) این نقش را فیلم اصلی مقابل مایکل کین (Michael Caine) و استیو مارتین (Steve Martin) ایفا کرده بود.

کریس ادیسون (Chris Addison)، کارگردان سریال Veep، ساخت این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای که توسط جک اسکافر (Jac Schaeffer) به نگارش در آمده است خواهد ساخت. ویلسون در کنار راجر بیرن‌باوم (Roger Birnbaum) این فیلم را تولید خواهند کرد.

شارپ، که جایزه تونی را به خاطر حضور در The Curious Incident of the Dog in the Night-Time بدست آورده، در درام To the Bone «تا استخوان» به کارگردانی مارتی نوکسون (Marti Noxon)، محصول شبکه «نتفلیکس» نیز حضور داشته است. علاوه بر این‌ها، وی در اقتباس نیل گیمن (Neil Gaiman) از How to Talk to Girls at Parties «چگونه در مهمان‌ها با دختران صحبت کنیم» نیز هنرنمایی می‌کند.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.