تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال Black Mirror منتشر شد

20 August 2016 - 11:00

ارزش سریال Black Mirror «آینه‌ی سیاه» را تنها نمی‌توان با چند عکس مشخص کرد. نام سریال به تنهایی می‌تواند احساس کشف خطرات ناشی از فن‌آوری و دنیای ناشناخته را در بینندگان ایجاد کند و چند تصویر از برایس دالاس هوارد (Bryce Dallas Howard)، گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw) و مکنزی دیویس (Mackenzie Davis) نمی‌تواند ارزش‌های بالای این سریال را نشان دهند. در ادامه با گیمفاسینما همراه باشید.

 قبل شروع شدن فصل سوم سریال Black Mirror (اولین فصل در شبکه‌ی Netflix) در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در ماه سپتامبر، چهار عکس از دو قسمت مجزا به نام‌های سن جونیپرو (San Junipero) و نوزوایو (Nosedive) منتشر شد.

black-mirror-2-pic

black-mirror-3-pic

black-mirror-4-pic

شش قسمت ابتدایی Black Mirror در ۲۱ اکتبر در شبکه‌ی Netflix پخش می‌شود و شما می‌توانید لیست بازیگران و کارگردانان را در پایین مشاهده کنید.

  • سن جونیپر: با بازی گوگو امبتا-رااز سریال Touch«تماس» و مکنزی دیویس و کارگردانی اوون هریس (Owen Harris)
  • خفه شو و برقص: با بازی جروم فلین (Jerome Flynn) از سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» و الکس لاتر (Alex Lawther) به کارگردانی جیمز واتکینز (James Watkins)
  • نوزوایو: با بازی برایس دالاس هوارد از Jurassic World «دنیای ژوراسیک» ، آلیس ایو (Alice Eve) از سریال Entourage «همراهان» و جیمز نورتون (James Norton) از Grantchester به کارگردانی جو رایت (Joe Wright)
  • مردها در برابر آتش: مایکل کلی(Michael Kelly) از House of Cards «خانه‌ی پوشالی»، ملاکی کربی (Malachi Kirby) از Roots «ریشه‌ها»، مدلین بروور (Madeline Brewer) از Hemlock Grove به کارگردانی جیکوب وربورگن (Jakob Verbruggen)
  • تنفر در ملت: با بازی کلی مکدونالد (Kelly MacDonald) از Boardwalk Empire به کارگردانی جیمز هاوز (James Hawes)
  • آزمون بازی: با بازی وایات راسل (Wyatt Russell) از The Walking Dead«مردگان متحرک»، هانا جان کامن (Hannah John-Kamen) به کارگردانی دن تراچنبرگ (Dan Trachtenberg)

برای کسانی که باسریال Black Mirror آشنایی ندارند؛ باید گفت که سریال Black Mirror مجموعه‌ای از داستان‌های داستان اخلاقی مربوط به تکنولوژی است که هر قسمت آن داستانی جدا از تاثیر بد تکنولوژی بر انسان‌ها را شرح می‌دهد.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.