گیشه| فروش «نهنگ عنبر ۲» به رکورد ۲۱ میلیارد تومان رسید

27 August 2017 - 10:15

با احتساب فروش آخر هفته فیلم‌های روی پرده، فیلم «ساعت پنج عصر» ساخته مهران مدیری بعد از گذشت ۳۵ روز اکران توانست بیش از ۸ میلیارد تومان فروش کند. از سوی دیگر «سارا و آیدا» مازیار میری که نسبت به سایر فیلم‌های جدید مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بعد از گذشت ۱۷ روز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. آخرین ساخته سینمایی سامان مقدم که عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران به خود اختصاص داده در پایان هفته گذشته فروش‌‌اش از مرز ۲۱ میلیارد تومان عبور کرد.

سارا و آیدا

«سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری با بازی غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی و… از هجدهم مرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. روژین میرزایی مدیر فروش فیلمیران، درآمد این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. فیلم مازیار میری در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۷۸ و ۸۲ میلیون تومان فروش کرد.

زادبوم

فیلم سینمایی «زادبوم» ساخته ابوالحسن داوودی با بازی عزت الله انتظامی، بهرام رادان، مسعود رایگان، رویا تیموریان و پگاه آهنگرانی پس از ۹ سال توقیف از هجدهم مرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم بنا بر اعلام سایت سینما تیکت تا کنون ۲۹۴ میلیون تومان فروش کرده است.

فصل نرگس

«فصل نرگس» نگار آذربایجانی، که برای اولین بار در سی‌و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از ۱۸ مرداد ماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم بنا بر اعلام غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری تا پایان شب گذشته تنها ۱۲۳ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۶ و ۷ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

بیست و یک روز بعد

«بیست و یک روز بعد» ساخته محمدرضا خردمندان با بازی ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ و مهدی قربانی از یازدهم مرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تا به امروز ۴۱۰ میلیون تومان در تهران و ۲۴۰ میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروخته است. «بیست و یک روز بعد» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۲۷ و ۲۸ میلیون تومان فروش کرده است.

گذر موقت

جدیدترین ساخته سینمایی افشین هاشمی با بازی اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته آ بهرام، شقایق دهقان ، شبنم فرشاد جو و… از یازدهم مرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تا روز گذشته ۱۶۰ میلیون تومان فروش کرده است.

پا تو کفش من نکن

کمدی «پا تو کفش من نکن» حسین فرحبخش که با حواشی بسیاری نیز روبرو شده، بعد از ۳۲ روز اکران ۹۳۰ میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کرده است. عبدالله علیخانی مدیرعامل «پویا فیلم» درآمد این فیلم سینمایی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته را به ترتیب ۲۵ و ۲۸ میلیون تومان اعلام می‌کند.

ساعت پنج عصر

اولین ساخته سینمایی مهران مدیری که قرار است در هفته جاری فاز دوم تبلیغات آن با حضور کارگردان آن در شهرهای مختلف ایران آغاز شود، تا پایان شب گذشته ۸ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان فروش کرده که سهم سینماهای تهران از این مبلغ ۴ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان بوده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۱۲۱ و ۱۴۵ میلیون تومان فروش کرده است.

اکسیدان

«اکسیدان» حامد محمدی با بازی جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان و… که روزهای پایانی اکران خود را پشت سر می‌گذارد، تا روز گذشته ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروش کرده است.

رگ خواب

فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله با بازی لیلا حاتمی و کوروش تهامی که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از ۲۷ خرداد در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم تا پایان شب گذشته ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروخته است. فیلم حمید نعمت الله در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۵۱ و ۵۸ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا

کمدی «نهنگ عنبر ۲» به کارگردانی سامان مقدم که به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شده ، تا پایان شب گذشته ۲۱ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم که هنوز در بسیاری از سینماهای شهرستان و برخی پردیس‌های شهر تهران به نمایش درمی‌آید، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۲۱ و ۲۳ میلیون تومان فروش کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.