فیلم‌برداری Venom احتمالا از چیزی که انتظار داشتیم دیرتر شروع خواهد شد

27 August 2017 - 11:31

آخرین اخبار از تولید فیلم Venom (ونوم) اشاره به این دارد که این فیلم امکان دارد از تاریخی که قبلا انتظارش را داشتیم دیرتر شروع به فیلم‌برداری کند. باور اینکه سال گذشته در همین زمان، ایده‌ی تمرکز فیلم بر روی ونوم دور از انتظار بود سخت است. اوایل امسال، سونی برنامه‌ هایی برای فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) را معرفی کرد. همچنان، با تام هاردی (Tom Hardy) در نقش اصلی و کارگردانی روبن فلیچر (Ruben Fleischer) همه چیز بنظر برای یک فیلم ضد قهرمانانه خوب بنظر می‌رسد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در چند ماه اخیر، ما چیزهای زیادی در مورد فیلم آموختیم. در حالی که ارتباط آن به دنیای سینماتیک مارول و مرد عنکبوتی همچنان معلق در هواست، بنظر می‌رسد که ونوم در برابر کارنیج (Carnage) قد علم می‌کند. همچنین شایعه‌ای مبنی بر اینکه ریز احمد (Riz Ahmed) نقش کارنیج را بر عهده بگیرد وجود دارد. در این مرحله، همه چیز در حد شایعه و حدس و گمان است، اما شروع تولید فیلم به این معنی است که ما باید اطلاعات بیشتری را به زودی بدست آوریم. در ماه ژوئن، گفته شد که Venom در ابتدای ماه سپتامبر در آتلانتا و نیویورک شروع به فیلم‌برداری می‌کند. اما اکنون بنظر می‌رسد شروع فیلم‌برداری با کمی تاخیر همراه باشد.

خبر گزاری Omega Underground گزارش می‌دهد که Venom شروع به استخدام انواع خدمه در آتلانتا برای تصویر برداری‌های ابتدایی فیلم کرده است. در حالی که این به آن معناست که تولید و فیلم‌برداری در آن شهر در حال انجام است. همچنین بعید بنظر می‌رسد که اول سپتامیر شروع به فیلم‌برداری کنند. احتمالا همه چیز در ماه سپتامبر آغاز خواهد شد. با این حال باید منتظر اعلامیه‌های بازیگری و عکس‌های فیلم‌برداری باشیم.

جدای از شایعات، ونوم به شدت بر روی جنبه‌های ترسناک شخصیت تمرکز دارد. ما همچنین شنیده‌ایم که جان کارپنتر (John Carpenter) و دیوید کرانبرگ (David Corenberg) معیارهای خاصی در نظر دارند. کارپنتر یک کارگردان ژانر وحشت است و جنبه‌های ترسناک را رقم می‌زند اما سبک کارپنتر مناسب است. با توجه به اینکه بیشتر کارگردانان بر روی بدن ترسناک ونوم تمرکز دارند، یک حرکت هوشمندانه برای Venom این است که جنبه‌های فیزیکی آن را به عنوان یک انگل ایجاد کنند. این موضوع می‌تواند Venom را از همتایان خود جدا کند.

در حالی که تولید Venom در دو شهر مهم صورت می‌گیرد، ما احتمالا شاهد سیلی از تصاویر خواهیم بود. اگر افراد پشت صحنه باهوش باشند، از انتشار تصویر رسمی شخصیت‌ها جلوگیری خواهند کرد، درست مثل Deadpool 2. در هر حال طرفداران مجبور نیستند تا برای اولین نگاه به Venom صبر کنند.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.