اورلاندو بلوم در سریال Carnival Row از استودیو آمازون خواهد درخشید

27 August 2017 - 13:33

اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) در یک مجموعه‌ی جدید از Amazon Studios (استودیو آمازون) به اسم Carnival Row به تلویزیون می‌رود. در سال ۲۰۱۳، استودیو آمازون شروع به تولید مجموعه‌های تلویزیونی کرد. در ابتدا، آنها تنها مجموعه‌های کمدی و نمایش‌های مخصوص کودکان می‌ساختند، اما در سال ۲۰۱۵ آمازون محتوای خود را به درام گسترش داد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

از آن زمان، این استودیو نمایش‌های موفقی را ساخت، مثل Transparent، The Man in the High Castle، Mozart in the Jungle و Bosch که همه‌ی آن‌ها به طور انحصاری در اختیار آمازون قرار دارند.

TVLine گزارش کرده است که آمازون تصمیم به ساخت مجموعه‌ی Carnival Row گرفته است. نمایشی که بعنوان یک «فانتزی خیالی در شهر نئو-ویکتوریان» توصیف شده است. فصل اول Carnival Row شامل ۸ قسمت است و ستاره‌ی فیلم‌های Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) و Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) یعنی اورلاندو بلوم در آن می‌درخشد، او همچنین تهیه کننده‌ی اجرایی آن نیز است.

در ماه می گزارش شد که تهیه کننده‌ی Teen Wolf یعنی رنه اچه‌واریا (Rene Echevarria) بعنوان شو رانر و پال مک‌گایگان (Paul McGuigan) کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد. نقش بلوم، ریکرافت فیلوستریت (Rycroft Philostrate)است، یک بازرس پلیس که برای حل یک پرونده‌ی قتل هر ریسکی را انجام می‌دهد.

توضیحات این مجموعه ممکن است برای بینندگان Grimm، مجموعه‌ی تلویزیونی شبکه‌ی NBC که شامل شش فصل بود، آشنا باشد. Grimm داستان Nick Burkhardt یک کارآگاه پلیس در پورتلند را دنبال می‌کرد که می‌توانست موجودات اساطیری را ببیند. دنیای Grimm ظاهرا یک شهر عادی بود، اما نیک از طریق میراث Grimm، قادر به تشخیص بسیاری از ساکنان پورتلند بود که در واقع شبیه به هیولا بودند. در مقایسه با توضیخات سریال Carnival Row، بنظر می‌رسد که مجموعه‌ها متفاوت خواهند بود و آن یک محیط فانتزی اتخاذ می‌کند.

مجموعه‌ی Carnival Row اولین حضور بلوم در یک نقش کلیدی در تلویزیون است، اما مشخصا اولین حضور او در یک ژانر فانتزی نیست. این بازیگر انگلیسی بخاطر حضورش در The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و سه گانه‌ی Hobbit (هابیت) بسیار مشهور شد. این بازیگر همچنین در سه فیلم اول Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) نیز حضور داشت.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.