Spider-Man: Homecoming در باکس آفیس داخلی از Iron Man عبور کرد

28 August 2017 - 10:10

(مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) در باکس آفیس داخلی از اولین فیلم Iron Man (مرد آهنی) عبور کرد. تصویر سازی دوباره از اسپایدی توسط استودیو‌های سونی و مارول در بخشی از دنیای سینماتیک مارول، یک موفقیت جهانی ایجاد کرد که بیش از ۷۳۷ میلیون دلار در سراسر جهان درآمد داشت و در حال تعقیب Guardians of the Galaxy 2 (نگهبانان کهکشان ۲) در باکس آفیس داخلی است. Iron Man در سال ۲۰۰۸ آغاز به کار کرد و در آن زمان یک موفقیت به حساب می‌آمد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ممکن است تابستان فصلی باشد که فیلم‌‌ها با سرعت آهسته‌تری منتشر می‌شوند، اما Homecoming مورد تحسین منتقدان ,واقع شد و در شمار برندگان قرار گرفت؛ با هنرنمایی تام هالند (Tom Holland) در نقش پیتر پارکر (Peter Parker) یا همان Spider-Man (مرد عنکبوتی) و رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) بعنوان تونی استارک (Tony Stark) یا Iron Man (مرد آهنی). درآمد داخلی Homecoming به تنهایی ۱۷۵ میلیون دلار بود و می‌توان گفت این فیلم در آمریکای شمالی موفقیت بزرگتری از Iron Man به حساب می‌آید.

همانطور که در حال حاضر در باکس آفیس موژو نوشته شده است، Homecoming در باکس آفیس یکشنبه از ۳۱۸٫۸ میلیون دلار گذر کرد که رسما از ۳۱۸٫۴ میلیون دلار Iron Man بیشتر است. همچنین باکس آفیس جهانی ۷۳۷ میلیون دلاری Homecoming به وضوح از ۵۸۵ میلیون دلار Iron Man بیشتر است. اکران این فیلم تقریبا رو به پایان است و بعنوان هفتمین فیلم پر درآمد دنیای سینماتیک مارول در آمریکا درست بعد از Guardians of the Galaxy قرار گرفته است.

بعید است که Homecoming بتواند هر یک از سه فیلم Spider-Man شرکت سونی را در باکس آفیس داخلی بگیرد. اما در حال حاضر از هر دو فیلم Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت انگیز) که درآمد داخلی ۲۶۲ و ۲۰۲ میلیون دلار داشته‌اند، پیشی گرفته است. از آنجایی که هنوز هیچ برنامه‌ای برای ساخت Iron Man 4 نیست و احتمالا تونی استارک در فیلم سال بعد Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد بینهایت) می‌میرد، اولین فیلم Iron Man همچنان بعنوان یک استاندارد برای مقایسه‌ی دنباله‌ی Homecoming به حساب می‌آید.

رابرت داونی جونیور قطعا در نقش مرد آهنی یا همان تونی استارک  در Infinity War و احتمالا در دنباله‌ی Homecoming در سال ۲۰۱۹ ظاهر خواهد شد. اگرچه او می‌تواند در Infinity War از دنیای سینماتیک مارول بیرون برود، اما ارتباط بین او و تام هالند یا پیتر پارکر غیر ممکن است که با یک شخصیت متفاوت تکرار شود. اگر فیلم بعدی Homecoming با همان کیفیت فیلم اول ظاهر شود، احتمال دارد که دوباره Iron Man را در باکس آفیس بگیرد.

مهمترین نکته در مورد آینده‌ی داونی جونیور در دنیای سینماتیک مارول بعنوان تونی استارک قطعا خود داونی جونیور است! اگرچه او قبلا گفته بود که حس می‌کند می‌تواند یک فیلم Iron Man دیگر بازی کند، اما اخیرا گفته است که می‌خواهد از دنیای سینماتیک مارول بازنشسته شود قبل از اینکه باعث خجالت شود. بنابراین نقش داونی جونیور در دنیای سینماتیک مارول پس از Infinity War همچنان معلق در هواست؛ اما Spider-Man: Homecoming همچنان یک موفقیت بزرگ است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.