یک قهرمان دیگر مارول نیز به سریال The Punisher اضافه می‌شود

28 August 2017 - 13:12

بر اساس آخرین گزارش‌ها، ممکن است که جان برنثال (Jon Bernthal) از یکی دیگر از قهرمانان مارول نیز در سریال The Punisher «مجازات کننده»، کمک بگیرد؛ ولی هنوز مشخص نیست که این قهرمان چه کسی خواهد بود. جان برنثال در سال گذشته کار خودش را در جهان سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe)، با بازی در بخشی از فصل دوم سریال Daredevil «دردویل»، آغاز کرد. نقشی که برنثال، در این سریال آن‌را ایفا می‌کرد، بسیار عالی بود و موجب شد که او کارش را در جهان سینمایی مارول، با یک شروع قوی آغاز کند. تمام این‌ها نتیجه‌ی وجود موج عظیمی از درخواست‌ها، جانب طرفداران بود که درخواست داشتند تا این‌که شخصیت مجازات کننده (Punisher)، نمایش مخصوص خودش را در شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) داشته باشد؛ خوشبختانه مارول (Marvel) و نتفلیکس نیز همین نظر را داشتند و ساخت این سریال را شروع کردند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

استیو لایت‌فوت (Steve Lightfoot)، که نوسینده‌ی برنامه‌های تلوزیونی است، قرار است تا ماجراجویی‌های شخصیت فرانک کستل (Frank Castle) را تعریف کند. این تفکر وجود داشت که سریال The Punisher، قرار است تا از بخش جهان سینمایی مارول در شبکه‌ی نتفلیکس دور شود و از این جهان جدا باشد، ولی یک شایعه‌ی جدید بیان می‌کند که، یکی دیگر از قهرمانان مارول نیز قرار است تا در این سریال حضور داشته باشد.

اعضایی از طرف وب‌سایت خبری MCU Exchange، در مجمع آسیا پاپ کامیک کان (Asia Pop Comic-Con) حضور یافتند و در بخش مربوط به سریال The Punisher، معاون ارشد سازنده‌ و توسعه‌دهنده‌ی محتوای این سریال، یعنی سی. بی. کبولسکی (C.B. Cebulski)، با اعلام این‌که در این سریال ممکن است تا شاهد گروه‌بندی بین شخصیت‌ها باشیم، تمام مخاطبان را شگفت‌زده کرد. او به‌طور خاص اشاره‌ای نکرد که دقیقا چه شخصیتی قرار است تا در این سریال حضور داشته باشد، و در این‌باره فقط یک راهنمایی کرد و گفت:

یک قهرمان دیگر مارول نیز در این سریال (The Punisher) حضور خواهد داشت.

حتی با وجود تریلر این سریال که چندی پیش منتشر شد، ما هنوز اطلاعات زیادی درباره داستانی که این نمایش قرار است دنبال کند نیز در دست نداریم؛ به‌خاطر همین، فهمیدن سناریوهایی که شخصیت کستل قرار است تا در آن‌ها حضور یابد و مسیرهایی که قرار است تا از آن‌ها بگذرد، سخت است. هم‌چنین باید توجه داشته باشیم که، کستل رابطه‌ی محکمی نیز با مت مورداک (که با نام بی‌باک (Daredevil) با بازی چارلی کاکس (Charlie Cox) نیز شناخته می‌شود) دارد، و در پایان فصل دوم سریال Daredevil نیز، کستل گفت: “میبینمت قرمز” که این حرف او ممکن است به ما کمک کند تا بتوانیم حرف کبولسکی را پیش‌بینی کنیم. به این موضوع نیز باید توجه داشته باشیم که فصل سوم سریال Daredevil برای این مجموعه بسیار مهم و حیاتی است، پس خیلی عجیب خواهد بود اگر قرار باشد تا شخصیت مجازات کننده (Punisher) نیز در خط داستانی شخصیت دردویل قرار بگیرد.

اگر این شخصیت که قرار است تا در سریال The Punisher حضور داشته باشد دردویل نباشد، خیلی عجیب و جالب خواهد بود که یکی دیگر از اعضای مدافعان باشد، زیرا آن‌ها هنوز شخصیت مجازات کننده را نمی‌شناسند و با او ملاقات نداشته‌اند. اگر قهرمانان شناخته شده‌ی مارول را نیز از لیست خارج کنیم، این احتمال نیز وجود دارد که به طور شگفت‌انگیزی یک قهرمان جدید در این سریال معرفی شود. آیا ممکن است که در سریال The Punisher، مارول بلاخره شخصیت مارک اسپکتور (Marc Spector)، یا همان شوالیه ماه (Moon Knight) را معرفی کند؟ او نیز مانند فرانک کستل، یک پس‌زمینه‌ی نظامی دارد، پس این احتمال وجود دارد که در گذشته، آن‌ها با هم برای ارتش خدمت کرده باشند. اگر مارول قصد دارد تا شخصیت شوالیه ماه یا شخصی مانند او را در این سریال معرفی کند، برای مارول خیلی سخت خواهد بود که کاری کند تا نام این شخصیت، قبل از زمان حضورش در این سریال، فاش نشود؛ خیلی شگفت‌انگیز است اگر مارول موفق شود نام این شخصیت را مخفی نگه دارد. کمپانی مارول از امنیت بالایی برخوردار است، ولی اکنون که احتمال می‌رود این شرکت برای یک شخصیت محبوب برنامه‌ریزی کند و حالا که این شایعه وجود دارد، ممکن است که این راز فاش شود. ولی درحال حاضر، اگر این ادعا درست باشد، فقط می‌توانیم حدس بزنیم که چه کسی قرار است تا در این سریال حضور یابد.

فصل اول سریال The Punisher قرار است تا در اواخر امسال در شبکه‌ی نتفلیکس منتشر شود. تاریخ انتشار فصل‌های جدید سریال‌های Daredevil «دردویل»، Jessica Jones «جسیکا جونز»، Luce Cage «لوک کیج»، و Iron Fist «مشت آهنین»، هنوز اعلام نشده‌اند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.