فیلم Gotham City Sirens همچنان در دست توسعه قرار دارد

28 August 2017 - 20:00

استودیوی «برادران وارنر» همچنان پروژه Gotham City Sirens «افسونگران شهر گاتهام» را در دست توسعه دارد. این فیلم، نسخه‌ای فرعی از فیلم Suicide Squad «جوخه انتحاری» محسوب می‌شود که سه شخصیت هارلی کوئین، زن گربه‌ای و پویزن آیوی (Poison Ivy)، شخصیت‌های محوری آن خواهند بود. هارلی کوئین در فیلم «جوخه انتحاری» حضور داشت و گرچه این فیلم با واکنش ضعیف منتقدان همراه شد، اما بازی مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش هارلی کوئین، با استقبال منتقدان و علاقه‌مندان جهان سینمائی گسترده دی‌سی روبرو شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

به موجب موفقیت نقش هارلی کوئین در فیلم «جوخه انتحاری»، استودیوی «برادران وارنر» از برنامه‌های خود مبنی بر توسعه فیلمی مستقل بر مبنای این شخصیت پرده برداشت. این فیلم که «افسونگران شهر گاتهام» نام دارد توسط دیوید آیر (David Ayer) بر اساس فیلمنامه‌ای از جنیوا رابرتسون وُرِت (Geneva Robertson-Dworet) مقابل دوربین خواهد رفت. با این حال، از روزی که خبر ساخت فیلمی با محوریت دو شخصیت هارلی کوئین و جوکر در سطح اینترنت پخش شد، منابع مختلفی خبر از لغو پروژه ساخت «افسونگران شهر گاتهام» دادند که البته اینک این شایعات تکذیب شده‌اند.

وب‌سایت «فوربس» که خود یکی از منابعی بود که خبر لغو توسعه فیلم «افسونگران شهر گاتهام» را داده بود، اینک اعلام کرده است که هر دو پروژه («افسونگران شهر گاتهام» و فیلم جوکر و هارلی کوئین) در استودیوی «برادران وارنر» در دست توسعه قرار دارند. نویسنده «فوربس» اظهار داشته است که یکی از اعضای استودیوی «برادران وارنر» به او در خصوص این پروژه چنین گفته است:

هارلی، زن گربه‌ای و پویزن آیوی بسیار برای ما مهم هستند. آن‌ها تیم فوق‌العاده‌ای نیز هستند!

گرچه جزئیات بسیار کمی در خصوص فیلم «افسونگران شهر گاتهام» موجود است، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که جوکر نیز نقشی در این فیلم خواهد داشت.

از سوی دیگر، شخصیت جوکر حضور پررنگی در آینده بر روی پرده‌های سینما خواهد داشت چراکه علاوه بر حضور وی در فیلم Suicide Squad 2 «جوخه انتحاری ۲»، «برادران وارنر» در حال توسعه فیلمی بر مبنای این شخصیت شرور خواهند بود که به ریشه و گذشته‌های او خواهد پرداخت و خارج از دنیای سینمائی دی‌سی جریان خواهد داشت.

هنوز تاریخ تولید و اکران فیلم «افسونگران شهر گاتهام» مشخص نیست. استودیوی «برادران وارنر» پروژه‌های متعددی در دست توسعه دارد که کار را برای پیش‌بینی زمان ساخت و اکران این فیلم سخت می‌کند.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.