پوستر جدیدی از فیلم The Greatest Showman منتشر شد

28 August 2017 - 20:31

استودیو فاکس قرن بیستم پوستر جدیدی را از فیلم The Greatest Showman منتشر کرد. این فیلم بیوگرافی از P.T. Barnum (سیاست مدار، تاجر و نمایش گردانی ماهر آمریکایی) است و در آن هیو جکمن (Hugh Jackman)، میشل ویلیامز (Michelle Williams)، زندایا (Zendaya)، زک افرون (Zac Efron) و ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) بازی می‌کنند. شما در انتها متن می‌توانید شاهد پوستر منتشر شده باشید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم The Greatest Showman الهام گرفته از تصورات P.T. Barnum است، و در اصل تجلیلی از ظهور نمایش‌های تجاری و روایتی از رویا‌های کسی است که از هیچی به همه چیز می‌رسد، پله‌های ترقی را طی می‌کند و به رویا‌هایش می‌رسد و زبان‌ زد مردم دنیا می‌شود. این فیلم در تاریخ ۴ دی ۱۳۹۶ (۲۵ دسامبر ۲۰۱۷) اکران خواهد شد.

فیلم The Greatest Showman توسط فیلم‌ساز جوان و تازه نفس هالیوود یعنی مایکل گریسی (Michael Gracey) کارگردانی می‌شود و آهنگ‌سازان فیلم نیز عبارت‌اند از بنج پاسک (Benj Pasek) و جاستین پاول (Justin Paul). هیو جکمن در کنار لاورنس مارک (Laurence Mark) در کنار استودیو Chernin Entertainment تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد. مایکل آرندت (Michael Arndt)، جنی بیکس (Jenny Bicks) و بیل کاندن (Bill Condon) فیلم‌نامه نویسان این فیلم هستند.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.