انیمه کوئه نو کاتاچی ۲۸ مهر در آمریکا به نمایش درخواهد آمد

28 August 2017 - 21:59

استودیو Eleven Arts در همایش Crunchyroll Expo، روز شنبه اعلام کرد که انیمه سینمایی کوئه نو کاتاچی (A Silent Voice) در تاریخ ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) در آمریکا اکران خواهد شد. استودیو Eleven Arts ماه پیش در Anime Expo (رویدادی در آمریکا) گفت که احتمال اکران انیمه در ماه اکتبر وجود دارد و نیز مقداری از انیمه را در آنجا به نمایش گذاشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این انیمه که با کارگردانی خانوم ناوکو یامادا (Naoko Yamada) ساخته شده است، بر اساس مانگایی از یوشیتکی اویما با همین نام است. استودیو Anime Limited این انیمه را در کشور انگلستان و ایرلند به نمایش درآورد. استودیو Viz Media Europe نیز حق انتشار این انیمه سینمایی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، روسیه، ترکیه و کشور‌هایی آفریقایی که گویش فرانسوی دارند را از آن خود کرد.

خلاصه‌ای داستان اصلی این فیلم که از مانگا آن اقتباس شده است، در زیر آمده:

آرزو می‌کنم کاشکی هیچوقت هم دیگر را نمی‌دیدیم. آرزو می‌کنم کاشکی یک بار دیگر هم دیگر را بتوانیم ببینیم. پسری که شنوا است و شویا ایشیدا نام دارد و دختری ناشنوا که به مدرسه‌ای که او حضور دارد منتقل شده و شوکو نیشیمیا نام دارد. در روزی سرنوشت ساز آن‌ها هم دیگر رو ملاقات می‌کنند و شویا سردسته بچه‌‌هایی است که به شوکو قلدری می‌کنند. اما طولی نمی‌کشد که بچه‌ها دیگر شوکو را اذیت نمی‌کنند و شروع به اذیت کردن شویا می‌کنند، یک سال میگذرد و شویا احساس می‌کند که حتما باید شوکو را باری دیگر ببیند.

این انیمه سینمایی در ژاپن توانست ۲.۳ میلیارد ین به فروش برساند و نوزدهمین فیلم پر‌فروش ژاپن در سال ۲۰۱۶ شود.

منبع: Animenewsnetwork

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.