فیلم‌نامه نویسان جدیدی به تیم سازنده Perry Mason پیوستند

29 August 2017 - 09:00

دو فیلم‌نامه نویس جدید برای نویسندگی ریبوت سریال تلویزیونی (Perry Mason) به گروه سازندگان این فیلم پیوستند. شخصیت Perry Mason در اصل زاده تخیل رمان‌نویسی آمریکایی به نام ارل استنلی گاردنر (Erle Stanley Gardner) ‌است که اولین بار در سال ۱۹۳۳ او (Mason) را در رمان The Case of the Velvet Claws معرفی کرد و سپس در کتاب‌های بسیار و داستان‌های کوتاه متعددی تا مدت‌ها (حدود ۴۰ سال) حضور داشت. شخصیت Mason، شخصیتی بسیار عجیب‌ و غریب بوده و وکیل مدافعی است که نه تنها به پیروزی‌های پشت هم دست می‌یابد و بی‌گناهی موکلانش را ثابت می‌کند، بلکه در پی مشخص کردن قاتل و مجرم حقیقی سوژه‌های پیش‌رویش است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این کتاب‌ها بار‌ها و بار‌ها در طرح‌های مختلفی از جمله برنامه‌های رادیو‌یی، کتاب‌های کامیک و کامیک استریپ‌ها اقتباس شده‌اند و دو سریال تلویزیونی نیز از این مجموعه کتاب‌ها اقتباس شده است که بازیگران اولین مجموعه تلویزیونی از آن دسته بازیگرانی بودند که در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی در فیلم‌های تلویزیونی حضور داشتند، همچنین شش فیلم نیز درباره Perry Mason در دهه ۱۹۳۰ ساخته شد. در سال ۲۰۱۱ اعلام شد که رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) قرار است در فیلمی اقتباسی بازی کند، هرچند سال‌ها بعد قرار شد که این فیلم به سریالی برای شبکه HBO تبدیل شود.

نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto)، خالق سریال True Detective برای اینکه بتواند تمرکز بیش‌تری در ساخت فصل سوم True Detective داشته باشد، از نویسندگی فیلم Perry Mason استعفا داد. به نقل از Deadline، رولین جونز (Rolin Jones) و رون فیتزگرالد (Ron Fitzgerald) قرار شده که نویسندگی این سریال را برعهده بگیرند، با این حساب به‌نظر می‌رسد که قدمی روبه‌ جلو برای ساخت ریبوتی از Perry Mason برداشته شده، و این مجموعه دوباره درحال زنده شدن است.

فیتزگرالد و جونز بار‌ها با یک‌دیگر همکاری داشته‌اند، که از جمله آن‌‌ها دو سریال تلویزیونی Friday Night Lights و United States of Tara است. جونز نیز برای شبکه HBO قبلا به عنوان نویسنده فیلم Boardwalk Empire کارکرده است. این نکته نیز ذکر شود که سریال Perry Mason، رابرت داونی جونیور را بار دیگر به عرصه سریال‌های تلویزیوین بر‌میگرداند، زیرا او به جز صداپیشگی شخصیتی مهمان در انیمیشن Family Guy، از زمان بازی در سریال Ally McBeal (محصول سال ۲۰۰۲) تا به الان در تلویزیون حضور نداشته است.

بازی در نقش Perry Mason، واقعا برای رابرت داونی جونیور فوق‌العاده است، زیرا او معمولا در نقش شخصیت‌هایی بازی می‌کند که کار‌ها را از طریق راه‌های منحصر به فرد خودشان پیش می‌بردند و به راه‌های عوام اعتنایی ندارند و این دقیقا همان خصوصیت کاراکتر Mason است. او (Mason) بیش‌تر سعی دارد تا مثل یک کارگاه عمل کند تا یک وکیل، و خود را در معرض صحنه‌های تعقیب و گریز قرار دهد تا مدارک جدیدی حول جنایت‌های انجام شده، پیدا کند.

هنوز صحبتی از این نیست که سریال Perry Mason چه زمانی به نمایش درخواهد آمد، و همچنین خبری از بازیگران دیگر این سریال نیست، اما با به دست گرفتن کار فیلم‌نامه نویسی این سریال توسط فیتزگرالد و جونز، شاید ساخت این مجموعه بار دیگر جون بگیرد.

منبع:Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.