در یک عکس جدید از Thor 3 گرندمستر و والکری به چشم می‌خورند

29 August 2017 - 11:41

در تولد ۱۰۰ سالگی جک کربی (Jack Kirby) یک عکس که شامل گرند مستر (Grandmaster) با بازی جف گولد بلام (Jeff Goldblum) و والکری (Valkyrie) با بازی تسا تامسون (Tessa Thompson) از فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) منتشر شده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

صحبت‌های زیادی در مورد Sakaar و شخصیت‌های اصلی و همچنین چگونگی ارتباط آنان با گرند مستر وجود دارد. بر اساس یک مصاحبه، توپاز (Topaz) که بادی گارد گرند مستر است و بین او و والکری رقابت است. توپاز گرند مستر را مثل کسی می‌بیند که دارای همه‌ی “قدرت جهان” است. می‌دانیم که بازی قدرت همچنان ادامه دارد اما به زودی باید به سوالاتی مثل چگونه توپاز و والکری به ساکار پایان دادند؟ یا آیا ارتباطی بین توپاز و گرند مستر هست یا خیر؟ پاسخ داده شود.

این فیلم در مدت زمانی که پخش می‌شود کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و هوادران زیادی را شگفت‌زده خواهد کرد، به ویژه با این عکس‌هایی که از Yahoo! Movies پخش شده است. با بازی کریس همثورث (Chris Hemsworth) در نقش ثور (Thor)، کیت بلانشت (Cate Blanchett) در نقش هلا (Hela)، تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در نقش لوکی (Loki)، تسا تامسون (Tessa Thompson) در نقش والکری (Valkyrie)، مارک روفالو (Mark Ruffalo) در نقش بروس بنر (Bruce Banner) یا همان هالک، جف گولد بلام (Jeff Goldblum) در نقش گرند مستر (Grandmaster)، کارل اوربان (Karl Urban) بعنوان Executioner و راشل هاوس (Rachel House) در نقش توپاز (Topaz). پس از اینکه ثور توسط شخصیت شرور هلا از اسگارد بیرون فرستاده شد، او در سیاره‌ی Sakaar رها شد و مجبور شد در بازی پیچیده‌ی Grandmaster شرکت کند.

Ragnarok چیزهای زیادی به دنیای سینماتیک مارول می‌آورد و دیدن اینکه کارگردان تایکا وایتیتی (Taika Waititi) چگونه حساسیت‌های منحصر به فرد خودش را در این فیلم به نمایش می‌گذارد جالب توجه خواهد بود و همچنین باید دید برای باکس آفیس چه به ارمغان می‌آورد.

با این حال نتیجه‌ی نهایی رقابت با والکری بنظر شگفت‌انگیز است. آیا بادی گارد گرند مستر می‌تواند یک درام ناگفته برای ثور و همتایانش در پیدا کردن راهی برای بازگشت به خانه ایجاد کند؟ هواداران باید تا ماه نوامبر برای فهمیدن آن منتظر بمانند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.