«تابستان داغ» از چهارشنبه این هفته اکران می‌شود

29 August 2017 - 10:53

با پایان جلسه هفتگی شورای صنفی نمایش، غلامرضا فرجی سخنگوی این شورا از آغاز اکران فیلم «تابستان داغ» ساخته ابراهیم ایرج زاده از چهارشنبه این هفته خبر داد. سخنگوی شورای اکران همچنین از به تعویق افتادن نمایش دو فیلم «ایتالیا ایتالیا» و «خالتور» به دلیل فرا رسیدن ماه محرم خبر داد و اعلام کرد که به جای این دو فیلم که فضای شادی دارند، فیلم‌های «ماجان» و «من و شارمین» با آغاز ماه محرم به روی پرده می‌روند.

 غلامرضا فرجی درباره مصوبات آخرین جلسه شورای صنفی نمایش به ایسنا گفت:

«در این جلسه قرارداد فیلم «شکلاتی» سهیل موفق برای اکران در سرگروه «زندگی» پس از پایان نمایش فیلم «خفگی» ثبت شد. همچنین قرارداد دو فیلم «ماجان» رحمان سیفی‌آزاد در سرگروه استقلال پس از فیلم «فصل نرگس» و فیلم «من و شارمین» بیژن شیرمرز در سرگروه قدس پس از فیلم «ساعت ۵ عصر» به ثبت رسید.»

 او درباره همچنین درباره اکران دو فیلم «ایتالیا ایتالیا» و «خالتور» توضیح داد:

«پیش از این قرارداد دو فیلم «ایتالیا ایتالیا» و «خالتور» ثبت شده بود اما با توجه به همزمانی اکران این دو اثر سینمایی که فضای طنز و شاد دارند با ماه محرم قرار بر این شد که دو فیلم «ماجان» و «من و شارمین» در گروه‌های سینمایی آن‌ها جایگزین شوند و اکران دو فیلم دیگر به بعد موکول شد.»

 فرجی همچنین درباره آغاز و پایان فیلم‌های جدید در سینماهای کشور گفت:

«فیلم «تابستان داغ» با توجه به اینکه فیلم «پا تو کفش من نکن» با یک هفته تأخیر در سینما ماندانا اکران شده بود، از چهارشنبه همین هفته (هشتم شهریورماه) در همین سینما اکران می‌شود. همچنین دو فیلم «زیر سقف دودی» و «رگ خواب» طبق آیین‌نامه شورا روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه آخرین روز اکران خود را در سینماهای تهران، براساس سقف ۱۰ هفته اکران سپری خواهند کرد.»

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.