فروش جوخه انتحار از ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد

19 August 2016 - 15:05

درست مانند Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن مقابل سوپرمن: طلوع عدالت»، فیلم جدید کمپانی DC یعنی Suicide Squad «جوخه انتحار» نیز به نظر می‌آید که در فروش خود، تحت‌تاثیر نقدهای منفی منتقدان قرار نگرفته‌است.در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید. Batman V Superman در نهایت با فروشی ۸۷۰ میلیون دلاری در مقابل هزینه ۲۵۰ میلیون دلاری‌اش، برای کمپانی DC سودآوری خوبی داشته‌است و به نظر می‌رسد این داستان در مورد جوخه انتحار نیز صدق می‌کند.

قبل از اتمام اولین هفته اکران خود، فیلم جوخه انتحار به فروشی ۳۰۰ میلیون دلاری در گیشه جهانی رسید و این سوال را به وجود آورد که در نهایت، سقف فروش این فیلم در سینماها چقدر خواهدبود. به نظر می‌آید هنوز برای جواب به این سوال باید بیشتر منتظر بمانیم، چرا که فیلم هنوز هم تا همین هفته قبل، در صدر جدول فروش جهانی قرار داشت و اختلافی ۶۰ میلیون دلاری تا رسیدن به فروش داخلی (آمریکای شاملی) Man of Steel دارد.

خبرهای خوب مالی هنوز هم برای جوخه انتحار ادامه دارد چرا که این فیلم امروز با عبور از مرز ۵۰۰ میلیون دلار، مجموعا به فروش ۵۰۹ میلیون دلاری رسید. این خبر وقتی جالب می‌شود که بدانیم فیلم هنوز اکران خود را در بعضی بازارهای عمده شروع نکرده است. جوخه انتحار در انتهای هفته جاری، نمایش خود را در آلمان آغاز می‌کند و در ۱۰ سپتامبر راهی پرده نقره‌ای سینما در ژاپن می‌شود. همان‌طور که قبلا نیز گزارش‌شد، فیلم در کشور چین به دلیل محتوا و لحن خود، به احتمال زیاد اکران نخواهدشد.

در حالی که اختلاف بزرگ موجود بین منتقدان و طرفداران پیرامون فیلم جدید دنیای DC اثری جز تقویت واکنش‌ها به فیلم در پی نداشته، حال فروش این فیلم نیز نشان می‌دهد که کسانی که منتظر دیدن این فیلم بودند، اجازه نداده‌اند که نقدهای منفی، مانع حضور آن‌ها در سینماها شود. به جز چند هفته خوب دیگری که شاید پیش روی این فیلم باشد، بعید است که فروش داخلی یا بین‌المللی فیلم از میزان فروش فیلم‌های بتمن مقابل سوپرمن یا مرد پولادین عبور کند. با این وجود، این موضوع که فیلمی پیرامون شخصیت‌های منفی بدون حضور پررنگ شخصیت های محبوب DC در آن، توانسته به این خوبی عمل کند، به خودی خود یک پیروزی بزرگ برای آن تلقی می‌شود.

آیا Warner Bros و DC برای دنباله جوخه انتحار با هم همکاری می‌کنند؟ هنوز معلوم نیست. اگر بخواهیم از نظر مالی به این موضوع نگاه کنیم، بسیار واضح است که جواب مثبت است، ولی استودیو قطعا از نقدهای وارده به فیلم اول نیز رضایت ندارد. اگر این گروه ضربت برای دنباله خود با به دنیای سینما بازگردد، این سوال پیش می‌آید که DC چه اقدامات خلاقانه‌ای انجام خواهدداد تا دوباره شاهد تکرار اتفاقات اخیر در مورد قسمت اول فیلم نباشد.

منبع screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.