احتمالاً مراحل تولید فیلم Suicide Squad 2 تا پائیز ۲۰۱۸ آغاز نگردد

30 August 2017 - 10:00

به خاطر برنامه کاری شلوغ ویل اسمیت (Will Smith)، ستاره فیلم Suicide Squad «جوخه انتحاری»، احتمالاً مراحل تولید دنباله این فیلم تا پائیز سال آینده میلادی آغاز نگردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

«جوخه انتحاری» سومین فیلم از جهان سینمائی گسترده دی‌سی بود که سال گذشته میلادی روانه پرده‌های سینما شد و با وجود فروشی خوب، معادل ۷۴۵ میلیون دلار در گیشه‌های جهان، با واکنش ضعیف منتقدان و بینندگان روبرو شد. با این حال، استودیوی «برادران وارنر» خیلی زود ساخت دنباله آن یعنی Suicide Squad 2 «جوخه انتحاری ۲» را تائید کرد و نسخه‌های فرعی متعددی از فیلم نخست این سری نیز در دست تولید قرار دارند.

با این حال، به رغم خبرهای پیشین که حکایت از روند سریع تولید این پروژه داشتند، به نظر می‌رسد که مراحل فیلمبرداری «جوخه انتحاری ۲» تا یک سال آینده آغاز نخواهد شد. جاستین کرول (Justin Kroll) از وب‌سایت «ورایتی» در گزارشی مدعی شد که تولید فیلم «جوخه انتحاری ۲» تا پائیز سال ۲۰۱۸ میلادی به تعویق افتاده است چراکه ویل اسمیت، بازیگر این فیلم، برنامه کاری شلوغی دارد. گفته می‌شود که یکی از دلایل این مهم، حضور اسمیت در فیلم زنده Aladdin «علاءالدین» به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie) است.

از سوی دیگر، دیوید آیر (David Ayer)، کارگردان نسخه قبلی این فیلم، دیگر سکان هدایت این پروژه را بر عهده نخواهد داشت و در حال حاضر سرگرم ساخت فیلم فرعی Gotham City Sirens «افسونگران شهر گاتهام» است. علاوه بر این، چندی پیش مطلع شدیم که استودیوی «برادران وارنر» تصمیم دارد تا فیلمی مستقل با محوریت دو شخصیت جوکر و هارلی کوئین (Harley Quinn) با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) بسازد.

گرچه فیلم «جوخه انتحاری» از نظر تجاری موفق بود، اما واکنش منفی بینندگان، پیش‌بینی موفقیت و یا عدم موفقیت دنباله آن را سخت می‌کند. با این حال، با توجه به برنامه شلوغ «برادران وارنر» و پروژه‌های متعددی که از جهان سینمائی دی‌سی در دست ساخت و توسعه قرار دارند، احتمالاً تعویق تولید «جوخه انتحاری ۲» حقیقت داشته باشد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.