فصل هشتم سریال Walking Dead چگونه آغاز می‌شود؟

30 August 2017 - 14:43

تهیه‌ کننده‌ی اجرایی سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) یعنی گرگ نیکوترو (Greg Nicotero) در مورد صحنه‌های اولیه از فصل هشتم  این سریال صحبت کرد. بینندگان ممکن است به یاد بیاورند که فصل هفتم از سریال The Walking Dead با تمام جنگ‌هایی که بین الکساندرا (Alexandra)، هیلتاپ (Hilltop) و نیروهای نگان ( Negan) انجام شد، به پایان رسید. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

علی‌رغم ظهور شخصیت شروری که منتظر آن بودیم یعنی نگان، فصل هفتم The Walking Dead جذابیت‌های دیگری نیز برای بینندگان داشت.  شخصیت نگان از همتای کامیک-بوکی خود توجه کمتری جلب کرد و تعدادی تصور کردند که این شخصیت توسط نویسندگان به نمایش گذاشته شده است.

هر چند به نظر می‌رسد که The Walking Dead ممکن است در فصل هشت با تمرکز بر شخصیت‌های پیشکسوت خود به عقب تر برگردد. گرگ نیکوترو تهیه‌ کننده‌ی اجرایی این سریال، در TV Guide دقیقا اعلام کرد صحنه‌های اولیه‌ی این فصل جدید شامل چیست و و تمرکز این فصل بر روی چه چیزی خواهد بود. وی بیان کرد:

ما قسمت اول از فصل هشت را با یک کلوز-آپ از ریک گریمز (Rick Grimes) شروع خواهیم کرد و این حس را منتقل می‌کنیم که او داستان ما را هدایت می‌کند، نه نگان.

شروع فصل جدید با یک کلوز آپ از یک شخصیت اصلی در ابتدا ممکن است جالب توجه نباشد، اما با توجه به تریلر فصل هشتم The Walking Dead، این موضوع جالب‌تر می‌گردد. این تریلر شامل یک صحنه بود که نشان داد ریک (Rick) با چهره‌ای پیر تر در تخت از خواب بیدار می‌شود و بنظر در یک اتاق پر از نور قرار دارد. بسیاری از کسانی که با داستان‌های کامیک The Wallking Dead آشنا هستند، می‌دانند که این پریدن از خواب معمولا به پس از یک جنگ تمام عیار اشاره دارد و احتمالا این همان چیزی است که نیکوترو به آن اشاره کرد. این می‌تواند به آن معنی باشد که فصل هشتم The Walking Dead پس از جنگ در برابر نگان آغاز شده و با فلش بک به قبل برمی‌گردد.

اگر به این شکل باشد، این می‌تواند یک حرکت بسیار شجاعانه در The Walking Dead به حساب بیاید، زیرا اساسا می‌تواند مانع حضور ریک در طول فصل هشتم سریال باشد. همچنین بنظر می‌رسد پیروزی الکساندریا را نشان بدهد، اگرچه بسیاری از بینندگان طبیعتا می‌دانند که آدم خوب‌ها در آخر پیروز داستان می‌شوند.

فصل هشتم سریال The Walking Dead در ۲۲ اکتبر از AMC پخش می‌گردد.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.