ممکن است بن افلک یک فیلم با بازی کیسی افلک را کارگردانی کند

30 August 2017 - 17:00

پروژه‌ی کارگردانی بعدی بن افلک (Ben Affleck)، ممکن است دوباره او را با برادرش کوچک‌ترش، یعنی کیسی افلک (Casey Affleck)، متحد سازد. بن افلک که ستاره‌ی فیلم Justice League «لیگ عدالت» است و نقش شخصیت بتمن (Batman) را در آن ایفا می‌کند، اکنون در حال مذاکره برای به عهده گرفتن کارگردانی فیلم Red Platoon «جوخه‌ی سرخ» است؛ موضوع این فیلم مربوط به جنگ افغانستان است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تغییرات اساسی و تولد مجدد در حوزه‌ی شغلی بن افلک، واقعا جالب است. بن افلک با بر عهده گرفتن کارگردانی فیلم‌هایی هم‌چون Gone Baby Gone «رفته عزیزم رفته»، The Town «شهر» و Argo «آرگو»، همگان را با مهارت‌های کارگردانی‌اش شگفت‌زده کرده است. این موفقیت‌های جدید بن افلک، موجب شد تا او را به سمت یکی از بزرگ‌ترین نقش‌های تاریخ هالیوود بکشانند و او بتواند هفتمین بازیگری باشد که تاکنون نقش بروس وین (Bruse Wayne) یا شخصیت بتمن (Batman) را ایفا کرده است (با احتساب ویل آرنت (Will Arnet) که نقش بتمن را در فیلم‌ Lego Batman Movie «فیلم لگو بتمن»، ایفا کرد). البته از زمانی که افلک در نقش بتمن قرار گرفت، شانس جدید او برای درخشیدن در جایگاه کارگردانی کمی افت کرد، اگرچه که به دلیل بازخوردهای منفی منتقدان به جهان توسعه یافته دی سی (DC Extended Universe)، شایعه شده است که بن افلک نیز پس از فیلم Justice League، با نقش بتمن خداحافظی کرده است و از این نقش خارج شده است؛ به علاوه چهارمین فیلمی که بن‌افلک آن‌را کارگردانی کرد، یعنی فیلم Live By Night «تا شب زنده بمان» نیز، سال گذشته با انبوهی از بازخوردهای منفی منتقدان، مواجه شد.

حالا بیایید به بحث قبلی خود بازگردیم؛ به نظر می‌رسد که بن‌افلک درحال مذاکره برای شروع کردن یک پروژه‌ی جدید است و قرار است به عنوان کارگردان در آن پروژه حضور یابد؛ در این فیلم او قرار است تا دوباره با چهره‌های آشنا کار کند. با استناد به وب‌سایت خبری ترکینگ بورد (The Tracking Board)، بن افلک درحال مذاکره با شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) است، تا فیلم Red Platoon را کارگردانی کند؛ این فیلم درباره‌ی جنگ افغانستان است که براساس خاطرات گروهبان کلینتون رامشا، ساخته می‌شود. این فیلم قرار است تا اتفاقات نبرد کامدش (Battle of Kamdesh) در سال ۲۰۰۹ را شرح بدهد؛ نبردی که بیش از ۳۰۰ سرباز طالبان، به یک پایگاه مرزی آمریکایی حمله کردند، و پس از آن گروهبان رامشا مجبور شد تا با سربازان خیلی کمتری نسبت به میزان نیروهای طالبان، سریعا یک ضد حمله را برای باز پس‌گیری آن پایگاه نظامی، ترتیب دهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که برادر بن افلک، یعنی کیسی افلک قرار است تا در این فیلم، به عنوان شخصیت رامشا حضور داشته باشد و جورج کلونی (George Clooney) نیز قرار است تا به عنوان تهیه کننده در این پروژه همکاری کند.

کیسی افلک در فیلم Gone Baby Gone نیز که به کارگردانی بن افلک بود، ایفای نقش کرد، ولی این دو برادر از زمان آن فیلم به بعد، دیگر با یک‌دیگر همکاری نکرده‌اند. از زمان آخرین همکاری آن‌ها باهم، فقط موقعیت شغلی بن ارتقا پیدا نکرده است، کیسی افلک نیز در این مدت در فیلم‌های قابل توجهی مانند فیلم The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford «قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل» و فیلم Out of the Furnace «از کوره در رفتن»، ایفای نقش کرد. او در سال گذشته، در نهایت موفق به کسب جایزه، به‌خاطر بازی به عنوان نقش اصلی فیلم Manchester by the Sea «منچستر کنار دریا»، شد.

افلک قرار است تا همچنین یک فیلم منطبق با فیلم Witness for the Prosecution «شاهدی برای تعقیب» را نیز کارگردانی کند و خودش نیز قرار است تا در آن ایفای نقش کند؛ این فیلم قرار است تا در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. فیلم Red Platoon، پس از فیلم Gone Baby Gone که به گفته‌ی منتقدان زیادی، هنوز هم بهترین فیلم بن افلک است، دومین فیلمی است که او آن‌را کارگردانی می‌کند و در عین حال قرار نیست تا در آن ایفای نقش کند. این‌که شخص دیگری به غیر از خود بن افلک، نقش اصلی فیلم Red Platoon را ایفا کند، مخصوصا اگر آن شخص، یک فرد با استعداد و جوان‌تر از بن، مانند کیسی باشد؛ به بن کمک می‌کند تا پس از شکست در فیلم Live by Night، بتواند تمرکز خودش را دوباره بر روی حرفه و توانایی‌های کارگردانی‌های خودش بگذارد. مدل و نحوه‌ی کار بن افلک که در فیلم‌های Gone Baby Gone و The Town، کاملا مشهود بود، او را به بهترین گزینه برای کارگردانی فیلم جنگی مانند فیلم Red Platoon، تبدیل می‌کند. امیدواریم که این فیلم چیزی بیشتر از فیلم‌های اکشن و هیجانی معمولی باشد، به هرحال باید منتظر بمانیم تا این موضوع را بفهمیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.