پوسترهای جدید شخصیت‌های فیلم Flatliners شما را به بعد دیگری می‌برد

31 August 2017 - 15:00

پوسترهای جدیدی برای معرفی شخصیت‌های فیلم Flatliners «مرگ‌بازان»، منتشر شده است. بازسازی فیلم‌های قدیمی، یک سنت است که به روزهای اول هالیوود بازمی‌گردد، البته سخت است که بخواهیم استدلال کنیم که این عمل در ده سال گذشته، بیشتر به یک عمل متداول تبدیل شده است. بیشتر تمایلات برای بازسازی فیلم‌های قدیمی، به طور مخصوصی در ژانر ترسناک قرار دارد، زیرا نسخه‌های اصلی فیلم‌های ترسناک، معمولا هزینه زیادی برای شروع کردن پروژه ندارند، و از طرف دیگر نیز طرفداران ژانر ترسناک بیشتر تمایل دارند تا بازسازی این فیلم‌ها، وفادار به نسخه‌ی اصلی‌شان باشند. با این‌حال، بعضی اوقات نیز نمی‌شود برخی بازسازی‌ها را، واقعا یک بازسازی کامل دانست؛ مانند فیلم Flatliners که توسط شرکت سونی (Sony) ساخته می‌شود و به گونه‌ای قرار است تا ادامه‌ی نسخه‌ی قبلی همین فیلم باشد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

براساس بازاریابی صورت گرفته برای این فیلم و هم‌چنین بررسی عناوین مشابه این فیلم، ممکن است خیلی از مخاطبان اطلاعات زیادی درباره فیلم Flatliners نداشته باشند و ندانند که این فیلم نه تنها در جهان مشابه نسخه‌ی اصلی همین فیلم که در سال ۱۹۹۰ منتشر شد، ساخته می‌شود، بلکه یکی از شخصیت‌های نسخه‌ی اصلی این فیلم نیز، یعنی نلسون رایت (Nelson Wright) که کیفر ساترلند (Kiefer Sutherland) نقش او را ایفا می‌کرد، قرار است تا در این نسخه حضور داشته باشد. به دلایل نامعلوم، شرکت سونی تصمیم گرفته است تا این اخبار که فیلم Flatliners ادامه نسخه قبلی است و هم‌چنین ساترلند نیز قرار است تا در آن حضور داشته باشد را، در بازارها و بازاریابی ترویج ندهد. شاید آن‌ها نمی‌خواهند بر روی شخصیتی از فیلم تبلیغ کنند که درواقع قرار نیست تا مدت زمان زیادی را در این فیلم حضور داشته باشد، اما این اتفاق قبلا هم در هالیوود افتاده است و اگر شرکت سونی تصمیم به این‌کار می‌گرفت نیز این اولین بار در هالیوود نبود.

این بازاریابی بدون استفاده از ساترلند، فیلم Flatliners را مجبور کرد تا تواضعش را حفظ کند و در پوسترهای جدیدش فقط تصویر شخصیت‌های جدید گروه دانشجویان پزشکی را منتشر کند، که قرار است تا در این فیلم، ریسک پروژه‌ی خطرناک‌شان را بپذیرند. پوسترهای این فیلم توسط وب‌سایت بلادی دیسکاستینگ (Bloody Disgusting) منتشر شد و یک تصویر نمای بسته رنگی از هر شخصیت را نشان می‌دهد، که توسط یک عکس تار دیگر که از یک طرف صورت آن‌ها بیرون می‌آید مورد تاکید قرار گرفته است؛ این تصویر دوم می‌تواند به عنوان روحی تفسیر شود که از بدن آن‌ها بیرون می‌آید. شما در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید:

جدای از این‌که این تصاویر جالب هستند، پوسترهایی که مشاهده کردید، هر کدام حاوی یک جمله است که احتمالا نحوه‌ی کار ذهن شخصیت‌های خاص و بینش مخصوص به آنان را به ما منتقل می‌کند؛ به غیر از پوستر مربوط به الن پیج (Ellen Page) که بدون متن است.

عجیب است که پوستر مربوط به پیج با دیگر پوسترها متفاوت است؛ ولی چهار پوستر دیگر، بقیه شخصیت‌های این فیلم را به تصویر می‌کشد، مثل ری (Ray) با بازی دیه‌گو لونا (Diego Luna)، که می‌خواهد خودشان را به قتل برسانند تا به تمام اتفاقات سرگرم کننده پایان بدهد، درحالی‌که جیمی (Jamie) با بازی جیمز نورتون (James Norton) برای ادامه‌ی زندگی‌اش عجله دارد، سوفیا (Sophia) با بازی کیرسی کلمنز (Kiersey Clemons) به نظر می‌رسد که عوارض جانبی مثبتی از این آزمایش را تجربه می‌کند، و مارلو (Marlo) نیز با بازی نینا دوبرو (Nina Dobrev)، به نظر می‌رسد که فقط برای به چالش کشیدن خودش در این پروژه پزشکی داخل فیلم همکاری می‌کند. هنوز نمی‌دانیم که نلسون برای چه چیزی به این فیلم خواهد آمد، شاید او دوباره با خودش فکر کند که “امروز روز خوبی برای مردن است!” و وارد داستان این فیلم شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.