AMC آماده‌ی ساختن فصل سوم سریال Preacher است.

1 September 2017 - 08:55

هنگامی که اولین فصل از سریال Preacher (واعظ) به نمایش گذاشته شد، آینده‌ی آن بنظر نامشخص می‌آمد اما هواداران فصل دوم این سریال را نیز شاهد بودند. این طرفداران می‌توانند نفس راحتی بکشند، زیرا در حالی که AMC هنوز فصل سوم را معرفی نکرده است، The Cable Network برای ساخت قسمت‌های بیشتری از این سریال آماده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این فصل اخیر از Preacher به طور عمده در Big Easy اتفاق افتاد و همچنین جایی بود که نمایش فیلم‌برداری نیز شد. اگرچه تولید اصلی در نیواورلئان انجام می‌شود.

فصل سوم نیز همچنان در نیواورلئان فیلم برداری می‌گردد. در اوایل ماه نوامبر پیش تولید این فصل آغاز می‌گردد و تصویر برداری‌های مقدماتی نیز در پنجم ژانویه‌ی سال بعد شروع می‌شود.

تنها به خاطر اینکه سریال در نیواورلئان فیلم‌برداری می‌شود لزوما به این معنا نیست که در نیواورلئان اتفاق می‌افتد، در قسمت‌های اخیر متوجه شدیم که مادربزرگ Jesse یعنی Marie L’Angell یک شخصیت شرور جدید است.

در سریال Preacher، دومینیک کوپر (Dominic Cooper) در نقش پریچر خسه کاستر (Preacher Jesse Custer) خواهد درخشید، راس نگا (Ruth Negga) بعنوان تولیپ (Tulip) و جو گیلگان (Joe Gilgun) در نقش کسیدی (Cassidy) هنرنمایی خواهند کرد. این سریال دوشنبه شب‌ها از شبکه‌ی AMC پخش می‌شود.

منبع: Cbr

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.