صداپیشه شخصیت پیگلت در فیلم Christopher Robin معرفی شد

31 August 2017 - 18:00

صداپیشه شخصیت پیگلت (Piglet) در فیلم در دست ساخت استودیوی «دیزنی» یعنی Christopher Robin «کریستوفر رابین»، مشخص و معرفی شد. این فیلم زنده، اقتباسی از شخصیت وینی د پو (Winnie the Pooh) و ماجراجویی‌هایش، که توسط نویسنده بریتانیایی آلن الکساندر میلن (A.A. Milne) خلق شده است، خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

یوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) ستاره این فیلم خواهد بود و نقش بزرگسالی‌های کریستوفر رابین را که نسبت به کودکی‌اش، آدم بی‌احساسی شده است، ایفا خواهد کرد. علاوه بر مک‌گرگور، هایلی اتول (Hayley Atwell) در نقش همسر رابین، برونتی کارمایکل (Bronte Carmichael) در نقش دخترش و مارک گیتیس (Mark Gatiss) نیز در نقش رئیس رابین که منجر به دوری وی از خانواده‌اش شده نیز در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. از سوی دیگر، جیم کامینگز (Jim Cummings) در نقش وینی د پو و همچنین برد گرت (Brad Garrett) در نقش Eeyore نیز به عنوان صداپیشه در این پروژه حضور دارند. «دیزنی» هنوز به دنبال فرد مناسبی برای بر عهده گرفتن نقش تیگر (Tigger) است. این در حالی‌ست که همچنان حضور شخصیت‌هایی نظیر خرگوش، کانگا (Kanga)، روو (Roo) یا جغد در فیلم «کریستوفر رابین» نامشخص است.

بر اساس گزارش وب‌سایت «Tracking Board»، نیک محمد (Nick Mohammed)، ستاره فیلم The Nutcracker and the Four Realms، وظیفه صداپیشگی شخصیت پیگلت را بر عهده گرفته است. از جمله آثاری که نیک محمد در آن‌ها حضور داشته و به هنرنمایی پرداخته است می‌توان به The Martian «مریخی»، Bridget Jones’s Baby «بچه بریجت جونز» و Absolutely Fabulous: The Movie «افسانه کامل: فیلم» اشاره کرد. «کریستوفر رابین» را مارک فورستر (Marc Forster)، کارگردان فیلم Finding Neverland «در جستجوی ناکجاآباد»، بر اساس فیلمنامه‌ای از نویسنده فیلم Hidden Figures «چهره‌های پنهان» یعنی آلیسون شرودر (Allison Schroeder) مقابل دوربین خواهد برد.

متاسفانه هنوز تاریخ اکران مشخصی برای فیلم «کریستوفر رابین» اعلام نشده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.