پنلوپه میچل در نسخه بازسازی شده Hellboy حضور خواهد داشت

1 September 2017 - 15:00

پنلوپه میچل (Penelope Mitchell) در نسخه بازسازی شده Hellboy «پسر جهنمی» حضور خواهد داشت و در نقش جادوگری بی‌رحم بازی خواهد کرد. از زمانی که دیوید هاربور (David Harbour) به عنوان ستاره اصلی این فیلم انتخاب و معرفی شد، روند توسعه و انتخاب بازیگران این فیلم به سرعت در حال سپری شدن است. «پسر جهنمی» دنباله دو فیلم قبلی این سری نخواهد بود و یک نسخه بازسازی شده از آن محسوب می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

از جمله دیگر بازیگران نام‌آشنایی که حضورشان در فیلم «پسر جهنمی» قطعی شده است می‌توان به ایان مک‌شین (Ian McShane) در نقش پروفسور بروم و میلا یوویچ (Milla Jovavich) در نقش شخصیت شرور اصلی این فیلم و ملکه خونین اشاره کرد. شایان ذکر است که اد اسکرین (Ed Skrein) نیز در برهه‌ای عضوی این فیلم بود و قرار بود تا در نقش بن دایمیو حضور یابد؛ اما به واسطه انتقادات فراوان به خاطر ایفای نقشی آسیایی توسط بازیگری خارجی، از حضور در این پروژه انصراف داد.

بر اساس گزارش «ددلاین»، پنلوپه میچل که به خاطر حضور در سریال‌های The Vampire Diaries و Hemlock Grove شناخته می‌شود، در فیلم «پسر جهنمی» به هنرنمایی خواهد پرداخت. وی نقش شخصیتی به نام گانیدا (Ganeida)، جادوگری بزرگ را بر عهده دارد که تصمیم می‌گیرد تا با ملکه خونین مقابله کند و پسر جهنمی را همراهی می‌کند.

گانیدا پیش از این در Hellboy: The Fury «پسر جهنمی: خشم» (۲۰۱۱) نیز حضور داشته است و بینندگان این سری کامیک، با آن آشنایی دارند. علاوه بر این، مدتی پیش شایعاتی در باب حضور شخصیت‌هایی نظیر آلیس، موناگان و دایمیو در فیلم «پسر جهنمی» منتشر شده بود که هنوز به صورت رسمی تائید نشده است.

مراحل فیلمبرداری این پروژه از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و بنابراین تا مدتی دیگر می‌توان به نخستین تصاویر و جزئیات این فیلم دست یافت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.