بازیگر نقش جورج دبلیو بوش در فیلم زندگی‌نامه‌ای Dick Cheney مشخص شد

1 September 2017 - 21:01

سام راکول (Sam Rockwell)، بازیگر فیلم‌هایی نظیر Moon «ماه» و Iron Man 2 «مرد آهنی ۲»، جهت ایفای نقش جورج دبلیو. بوش (George W. Bush) در درام زندگی‌نامه‌ای Dick Cheney «دیک چنی» با سازندگان آن به توافق رسید. این فیلم که توسط آدام مک‌کی (Adam McKay) کارگردانی می‌شود به زندگی معاون سابق ایالات متحده آمریکا می‌پردازد و کریستین بیل (Christian Bale) در نقش اصلی آن بازی می‌کند. استیو کارل (Steve Carell) و امی آدامز (Amy Adams) نیز دیگر بازیگران این ساخته جدید استودیوی «آناپورنا پیکچرز» هستند که انتظار می‌رود از ماه سپتامبر سال جاری میلادی مقابل دوربین رود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

انتظار می‌رود که فیلم «دیک چنی» به روایت سرگذشت این سیاستمدار آمریکایی در دهه بحث‌برانگیز ۶۰ میلادی و دوره‌هایی که در خدمت رئیس‌جمهورهای ایالات متحده یعنی نیکسون و فورد بود و همچنین دوره‌ای که ریاست شرکت Halliburton را بر عهده گرفت بپردازد. همچنین چنی به عنوان معاون جورج دبلیو بوش نیز شناخته می‌شود.

بر اساس گزارش «THR»، سام راکول نقش چورج بوش را در این فیلم بازی خواهد کرد. کریستین بیل نیز عهده‌دار ایفای نقش دیک چنی است. پیش از این از ادوارد نورتون (Edward Norton) و جیمز ماردسن (James Marsden) به عنوان گزینه‌های نقش چهل‌و‌سومین رئیس جمهور آمریکا یاد می‌شد که در نهایت این نقش به راکول رسید. با توجه به کارنامه هنری راکول، وی گزینه مناسبی برای این نقش به نظر می‌رسد و می‌تواند از پس آن بربیاید.

متاسفانه هنوز تاریخ اکران مشخصی برای فیلم «دیک چنی» اعلام نشده است. با این حال انتظار می‌رود که تا چند ماه آینده، مراحل فیلمبرداری این پروژه همراه با بازیگران سرشناس آن آغاز گردد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.