جدیدترین بازیگر فیلم Bohemian Rhapsody معرفی شد

1 September 2017 - 23:59

آلن لیچ (Allen Leech) جدیدترین عضو تیم بازیگری فیلم Bohemian Rhapsody «حماسه کولی» خواهد بود. این درام زندگی‌نامه‌ای درباره گروه معروف راک Queen خواهد بود که به عنوان یکی از بهترین گروه‌های سبک راک موسیقی شناخته می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «حماسه کولی» توسط برایان سینگر (Bryan Singer) با هدف اکران در روز کریسمس سال ۲۰۱۸ میلادی مقابل دوربین خواهد رفت. تمرکز این فیلم بر روی شخصیت فردی مرکوری (Freddie Mercury) با بازی رامی ملک (Rami Malek) خواهد بود. چندی پیش نیز شاهد مشخص شدن دیگر بازیگران این فیلم یعنی گویلیم لی (Gwilym Lee) در نقش برایان می (Brian May)، جو مازلو (Joe Mazzello) در نقش جان دیکن (John Deacon) و بن هاردی (Ben Hardy) در نقش راجر تیلور (Roger Taylor) بودیم.

بر اساس گزارش «ددلاین»، آلن لیچ نیز به «حماسه کولی» پیوسته و قرار است که نقش پل پرنتر ()Paul Prenter را در این فیلم ایفا کند. پرنتر در برهه‌ای وظیفه مدیریت برنامه‌های مرکوری را بر عهده داشته است.

فردی مرکوری بیش از هر چیزی به خاطر شعبده‌بازی‌هایش در تئاتر شناخته می‌گردد. وی شخصیت عجیبی داشته و سال‌ها به خاطر نوع گرایش جنسی‌اش مورد توجه بوده است. او تا مدت‌ها به تکذیب خبر مبتلا شدنش به بیماری ایدز پرداخت و نهایتاً پس از پنج سال تائید کرد که به این بیماری مبتلاست و ۲۴ ساعت پیش از مرگش از این بابت از رسانه‌ها و مردم عذرخواهی کرد.

پرنتر به مدت بیش از یک دهه با مرکوری دوست و همکاری بود اما نهایتاً به واسط لو دادن جزئیات زیادی از زندگی شخصی‌اش و دریافت هزینه‌های گزاف از رسانه‌ها، رابطه خود را با مرکوری به هم زد. وی کسی بود که بیماری ایدز مرکوری و همچنین گرایش جنسی‌اش به مردان را رسانه‌ای کرد و باعث شد تا از شهرت این خواننده مشهور کاسته شود.

فیلم «حماسه کولی» از روز سه‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ (۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.