شایعه: فیلم جوکر، فیلمی بسیار تاریک خواهد بود

1 September 2017 - 23:15

استودیو برادران وارنر به تازگی خبر از ساخت فیلمی اختصاصی برای دشمن اصلی بتمن یعنی جوکر داده است. درحالی که کمپانی DC همچنان با فیلم Wonder Woman پول پارو می‌کند و در حال ساخت فیلم Justice League برای پاییز امسال است همگان را با خبر ساخت فیلمی اختصاصی برای شخصیت جوکر هیجان‌زده کرد، این فیلم قرار است توسط تد فیلیپس (Todd Phillips) کارگردانی و توسط مارتین اسکورزی (Martin Scorsese) ساخته شود و بنا است که ستاره جدیدی نقش جوکر را بازی کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

مانند تمام فیلم‌ها که قبل از ساختشان شایعاتی به گوش می‌رسد، شایعات مربوط به این فیلم حکایت از نمایشی تاریک و جنایی دارد که در دهه ۸۰ میلادی رخ می‌دهد و سعی می‌کند گذشته شخصیت جوکر را زیر ذره‌بین قرار دهد.

برندان شاو (MMA کاری که به دنیای بازیگری رو آورد) اخیرا مهمان یکی از برنامه‌‌های جو روگان (Joe Rogen) بود و موضوع اصلی برنامه نیز درباره فیلم جوکر در نظر گرفته شده بود. شاو اطلاعاتی را از نماینده تد فیبلیپس نقل قول کرد و گفت من این سخنان را از تد فلدمن (Todd Feldman) که نماینده فیلیپس است درباره این فیلم شنیده‌ام. (نمی‌توان قطعی به این سخنان تکیه کرد و مهر اطمینان بر آن زد زیرا ممکن است فقط جهت مزاح گفته شده باشد)

فیلم جوکر، فیلمی تاریک است، جوکر در دوران کودکیش خنده‌‌ای همیشگی بر لب داشت و همین باعث می‌شد مورد تمسخر قرار گیرد. فیلم جوکر بسیار تاریک‌تر از چیزی خواهد بود که بنظر می‌رسد.

اگر گفته‌های چاو درست باشد و ما با فیلمی روبه‌رو باشیم که از کودکی، جوکر را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد و نشان دهد پسری قلدر تبدیل به قاتل و جنایتکاری روانی شد، موضوعی کاملا بحث برانگیز خواهد بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.