گزارش دیگری مبنی بر اینکه بن افلک دیگر نقش بتمن را بازی نمی‌کند منتشر شده است

2 September 2017 - 12:07

دقیقا قبل از کامیک-کان، شایعات در مورد جدا شدن بن افلک (Ben Affleck) از نقش بتمن زودتر از زمانی که هر کسی تصور کند بالا گرفته بود. پس از اینکه او در فیلم انفرادی The Batman (بتمن) کارگردانی را برعهده نداشت، صحبت از این شد که بن افلک در آن فیلم نخواهد درخشید، و کارگردان جدید مت ریوز (Matt Reeves) مجبور بود فرد دیگری را برای این نقش انتخاب کند. سپس بن افلک به سرعت این شایعات را فرو نشاند و گفت: “من را بعنوان Sadfleck می‌شناسند، اما نه به آن علت”. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

مقاله‌ی امروز The Hollywood Reporter در مورد برنامه‌ی بلند پروازانه‌ی شرکت Warnerbros (برادران وارنر) برای هنرنمایی لئوناردو دی‌ کاپریو (Leonardo DiCaprio) در نقش جوکر که مارتین اسکورسیز (Martin Scorsese) را بعنوان تهیه کننده بر سر کار می‌آورد، به داستان‌های اخیر در مورد بن افلک نیز اشاره می‌کند. این مقاله اظهار داشت:

کارگردان فیلم War for the Planet Apes مت ریوز در حال توسعه‌ی یک فیلم انفرادی از بتمن است که بنا بر گزارش‌ها بن افلک در آن حضور ندارد. این پروژه قرار است از دیگر فیلم‌های DC جدا شود و ریسک این را دارد که مخاطبان استقبال کنند یا خیر.

در واقع از این تناقضات بنظر می‌رسد که (در دنیای اینترنت همواره شایعه زیاد است) The Batman خارج از DC Extended Universe (دنیای توسعه یافته‌ی دی سی) قرار دارد. اگر The Batman در ادامه‌ی فیلم‌های قبلی اتفاق بیفتد (مانند این فیلم اصلی Joker)، افلک می‌تواند بعنوان بروس وین (Bruce Wayen) باقی بماند حتی اگر بازیگر دیگری برای ریوز بازی کند. اما اگر The Batman در داخل دنیای توسعه یافته‌ی دی سی باشد، و افلک در آن نباشد، آنوقت او باید به فکر یک شغل دیگر باشد.

ریوز اخیرا گفت که این نسخه از The Batman هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه است. اتفاقات زیادی می‌تواند رخ دهد. افلک می‌تواند ده بار بین الان و آن زمان بتمن باشد.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.