ساخت فصل سوم سریال True Detective تایید شد

2 September 2017 - 12:40

شبکه‌ی HBO اعلام کرد که فصل سوم سریال True Detective (کارآگاه مخفی) با نقش محوری ماهرشالا علی (Mahershala Ali) ساخته خواهد شد. نه تنها فصل سوم این سریال تایید شد، بلکه کارگردان Green Room (اتاق سبز) یعنی جرمی سالنیر (Jeremy Saulnier) برای این سریال پشت دوربین می‌رود و اطلاعات اولیه‌ آن موجود است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در گزارش The Hollywood Reporter نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) سازنده‌ی سریال، بعنوان نویسنده‌ی اصلی کار خواهد کرد و دستیار او دیوید میلچ (David Milch) است که فصل چهارم را کارگردانی خواهد کرد. پیزولاتو همچنین دستیار کارگردان جرمی سالنیر نیز است. همچنین تهیه‌کننده‌های اجرایی شامل اسکات استفنز (Scott Stephens)، وودی هارلسون (Woody Harrelson)، متیو مک کانهی (Matthew McConaughey) و کری فاکوناجا (Cary Fukunaga) هستند.

با توجه به داستان، فصل سوم True Detective داستان یک جنایت در قلب Ozarks و یک راز که طی دهه‌ها عمیق‌تر شده است را روایت می‌کند و در سه زمان مجزا پخس می‌شود، مانند فصل اول. ماهرشالا علی نقش اصلی وین هیز (Wayne Hays) یک پلیس ایالتی از شمال غرب آرکانزاس را بازی خواهد کرد.

پیزولاتو یک قرارداد کلی را در HBO توسعه می‌دهد، هر چند او یک سریال به نام Perry Mason با رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) ساخته است. هیچ تاریخ دقیقی برای فصل آینده (سوم) اعلام نشده است. در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این فصل خواهیم شنید. اما آیا فصل سوم True Detective می‌تواند بعنوان یک پیشرفت امیدوار کننده برای این سریال محسوب شود؟ شما همراهان سینما گیمفا می‌توانید نظراتتان را با ما در بخش نظرات، در میان بگذارید.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.