دیمین شزل قرار است تا سریال موزیکال The Eddy را برای شبکه نتفلیکس کارگردانی کند

2 September 2017 - 14:00

اگر شما نیز فکر می‌کنید که فیلم La La Land «لا لا لند»، تنها فیلم دیمین شزل (Damien Chazelle) بود که در پاریس فیلم‌برداری شد، و او دیگر قرار نیست تا مهارت‌های کارگردانی‌اش را در پاریس نشان دهد؛ فقط کافیست صبر کنید تا شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) به او، برای ساخت یک نمایش در شهر پاریس پول بپردازد. چند ماه بعد از این‌که فهمیدیم شزل درحال توسعه‌ی یک نمایش موزیکال درام معاصر، به نام The Eddy است، اکنون شبکه‌ی نتفلیکس رسما پروژه‌ی این کارگردان را در لیست کارهای درحال توسعه‌ی خودش قرار داده است.

بر اساس اعلامیه این شبکه، شزل قرار است تا دو قسمت از این سریال را کارگردانی و تولید کند؛ این سریال توسط نویسنده‌ی نمایش Harry Potter and the Cursed Child «هری‌پاتر و فرزند نفرین شده»، یعنی جک تورن (Jack Thorne) نوشته شده است. سریال The Eddy که مربوط به شبکه نتفلیکس است، یک سریال هشت قسمتی موزیکال درام است که قرار است تا در فرانسه فیلم‌برداری شود؛ گفتگوهای این سریال شامل زبان‌های فرانسوی، انگلیسی و عربی می‌شود. برای موسیقی این سریال نیز قرار است تا از آثار گلن بالارد (Glen Ballard) که تا کنون موفق به کسب جایزه گرمی (Grammy) نیز شده است، استفاده شود. در ادامه می‌توانید درباره این سریال اطلاعاتی را به‌طور خلاصه بخوانید:

سریال The Eddy یک نمایش موزیکال و درام است که در دوران معاصر اتفاق می‌افتد و با وجود این‌که در پاریس فیلم‌برداری می‌شود، یک نمایش چند فرهنگی است. داستان این نمایش نیز درباره یک باشگاه، صاحب آن باشگاه، یک خانه گروهی، و یک شهر بی‌نظم است که آن‌ها را محاصره کرده است.

در ادامه نیز بخشی از سخنان مسئولین شبکه‌ی نتفلیکس راجع به این سریال و احساسات و تفکراتی که راجع به این نمایش دارند را، می‌خوانید:

تمام کارهای دیمین، از روابط پیچیده یک نوازنده‌ی ساز درام در سبک جاز و معلمش در فیلم Whiplash «شلاق»، تا هنرنمایی دونفره و عاشقانه در فیلم La La Land، همه پر از احساسات و هیجانات هستند و کارهای او به راحتی مخاطبان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. تمام فیلم‌های او ریتم مخصوص خودشان را دارند و ما به شدت هیجان‌زده هستیم تا او، به همراه جک (Jack)، گلن (Glen)، آلان (Alan) و دیگر اعضای تیم تولید، سریال The Eddy را برای این شبکه تولید کنند. این امر که او قرار است تا این سریال را در کشور فرانسه فیلم‌برداری کند و این‌که ما قرار است تا این نمایش خیره‌کننده، جهانی و چندزبانه را برای اعضای‌مان در سراسر جهان به نمایش درآوریم، ما را بسیار خشنود می‌سازد.

دیمین شزل قرار است تا به‌عنوان پروژه بعدی‌اش، فیلم First Man «اولین مرد» را کارگردانی کند که درباره‌ی زندگی نیل آرمسترانگ (Neil Armstrong) است؛ بازیگر فیلم La La Land، یعنی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) نیز قرار است تا در این فیلم حضور داشته باشد و نقش اصلی این فیلم را ایفا کند.

برای اطلاعات بیشتر راجع به سریال The Eddy، در آینده با سینما گیمفا همراه باشید.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.