فیلم‌برداری فصل دوم سریال Timeless در ماه نوامبر آغاز می‌گردد

3 September 2017 - 09:27

سریال Timeless که مربوط به شبکه‌ی ان‌بی‌سی (NBC) است، با یک تمدید پیش‌بینی نشده، توانست از لغو شدن فرار کند. فیلم‌برداری فصل دوم سریال Timeless، قرار است تا از ماه نوامبر آغاز شود تا این سریال بتواند در سال ۲۰۱۸ به نمایش درآید. سریال Timeless از سال پیش که شروع به نمایش کرد، بینندگان را سوار بر قطاری کرد و از میان تاریخ عبور داد. فصل اول این سریال که شامل ۱۶ قسمت می‌شد، لوسی پرستون (Luci Preston) تاریخ‌شناس، با بازی ابیگیل اسپنسر (Abigail Spencer)، و روفوس کارلین (Rufus Carlin) دانشمند، با بازی مالکولم بارت (Malcolm Barrett)، و ویات لوگان (Wyatt Logan) سرباز، با بازی مت لنتر (Matt Lanter)، را به سفر در زمان می‌کشاند، تا از تاریخ‌شان دربرابر گارسیا فلین (Garcia Flynn) مرموز و مرگ‌بار، محافظت کنند. این ماجراجویی، آنان را در میان اتفاقات تاریخی معروف، مانند سانحه‌ی هیندنبورگ (Hindenburg Disaster)، ترور آبراهام لینکلن و نمایشگاه جهانی شیکاگو، قرار می‌دهد و هم‌چنین آن‌ها در طی این سفر، با شخصیت‌ها و چهره‌های برجسته‌ای از جمله جسی جیمز، آل کاپون و دیوی کراکت ملاقات می‌کنند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با وجود این‌که، این سریال در بین طرفداران و منتقدان محبوب بود، ولی این نمایش برای شبکه‌ی NBC، یک سریال و امتیاز پر سر و صدا نبود و این شبکه تصمیم گرفت تا این سریال را در ماه می لغو کند؛ ولی اکنون به نظر می‌رسد که قهرمانان این سریال سفر در زمان و طرفداران این سریال، هنوز این سریال را از دست نداده‌اند. همچنین اکنون این‌گونه به نظر می‌رسد که این نمایش، تاریخ و وقایع تاریخی خودش را نیز تغییر داده است. فقط سه روز بعد از این‌که شبکه NBC اعلام کرد که این سریال لغو شده است، مسئولین این شبکه‌، نظر خودشان را عوض کردند و این سریال را برای فصل دوم که شامل ۱۰ قسمت می‌شود، تمدید کردند. این یک چرخش خیره‌کننده بود که تقریبا هرگز در تلویزیون دیده نمی‌شود.

نویسندگان این سریال، در شبکه‌ی اجتماعی خود اعلام کردند که آن‌ها دوباره به کار خود بر روی این نمایش بازمی‌گردند. آن‌ها همچنین تایید کردند که فیلم‌برداری فصل دوم این سریال از ماه نوامبر شروع خواهد شد و قرار است تا در سال ۲۰۱۸ به نمایش درآید.

شما در ادامه می‌توانید پیام نویسندگان این سریال در شبکه‌ی اجتماعی را بخوانید:

نویسندگان از دوشنبه هفته‌ی گذشته در حال کار هستند. فیلم‌برداری نیز از ماه نوامبر آغاز خواهد شد. این سریال را در سال ۲۰۱۸ در تلویزیون ببینید!

وقتی شبکه‌ی NBC نظرش را درباره‌ی این سریال عوض کرد و تصمیم گرفت تا فصل دوم سریال Timeless را بسازد، طرفداران این سریال یک نفس راحت کشیدند و مطمئن شدند که دیگر قرار نیست تا این سریال لغو شود. مانند بقیه فیلم‌های علمی تخیلی، فصل اول سریال Timeless نیز با یک داستان شوکه کننده پایان یافت و کاری کرد که طرفداران برای دیدن ادامه‌ی این سریال مشتاق و منتظر بمانند. پس از مسافرت در زمان برای متوقف کردن سازمان ریتن‌هوس (Rittenhouse) و جلوگیری از تغییر تاریخ، توسط این سازمان، لوسی به زمان حاضر برگشت و فهمید که مادرش یکی از اعضای عالی رتبه این گروه بوده است. درجای دیگر نیز، دوست روفوس، یعنی جیا (Jiya) با بازی کلودیا دوومیت (Claudia Doumit)، به نظر می‌رسد که به خاطر سفرهایی که در طول تاریخ داشته است، در زمان از بین رفته است و دچار یک عارضه‌ی ناخوشایند شده است.

بسیاری از برنامه‌های تلوزیونی، تعداد زیادی از طرفداران وفادار را جمع می‌کنند و با این‌حال پس از پایان فصل اول، ناپدید می‌شوند؛ پس این سریال یک نوع شروع دوباره است تا ما برخی سریال‌های محبوب که تا مرز لغو شدن می‌روند را دوباره ببینیم. جالب خواهد بود که بدانیم، این سریال در فصل دومش قرار است چه رویکرد داستانی داشته باشد. با ده قسمتی که (حداقل فعلا) مشخص شده است، فصل دوم این سریال کوتاه‌تر از فصل اول آن خواهد بود، ولی این امر، لزوما یک اتفاق بد نیست. فصل‌های کوتاه جدیدا در دنیای تلویزیون و سریال‌های مختلف، امری نسبتا طبیعی هستند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.